Dat is iets te makkelijk. Het is een bekend probleem van Damserver, waarover ik al eerder contact heb gehad met Roel Langendam. Kennelijk is dit nog steeds niet opgelost. Overigens kwam de mail vandaag wel aan. Ik kan er dus weer in. Mijn oude password doet het nu weer op beide domeinnamen. Ik ben dus weer helemaal gelukkig.ildjarn wrote:Bij mij wel. Probleem ligt dus aan jouw kant (overactief spamfilter?) en niet aan de kant van de damserver.GuidoB wrote:De e-mail met het geresette password komt ook niet aan.

Win a trip to the SportAccord World Mind Games in Beijing
Re: Win a trip to the SportAccord World Mind Games in Beijing
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
Re: Win a trip to the SportAccord World Mind Games in Beijing
Ik had hem al gevonden, maar van de 453 mensen die deze app beoordeeld hebben, kwamen 224 personen niet verder dan 1 ster op een schaal van 1 tot 5, met daarbij commentaren als 'Trojan' en 'Doesn't do anything and installs 3rd party virus apps', etcMarcel Kosters wrote:Wat Jan-Pieters bevindingen betreft:
In de Google / Android store kan gezocht worden op 'flash installer'. Dit is een installer voor flash die niet van Adobe zelf is. Deze werkt in de ervaringen en testen van ontwikkelaar Roel Langendam goed op Android 4.1. Hopelijk is dit een bruikbare tip.
Zelfs als Roel Langendam deze Flash Installer wel draaiend heeft gekregen, dan nog mag je van gebruikers van de damserver niet verwachten dat ze hun tablet blootstellen aan een officieuze app met zulke vernietigende recensies. Ik begin er in elk geval niet aan.