Interim KNDB rating per 1 januari 2012
Interim KNDB rating per 1 januari 2012
Heeft iemand enig idee wanneer we de nieuwe (interim) KNDB rating per 1 januari 2012 kunnen verwachten?
-
Re: Interim KNDB rating per 1 januari 2012
Vorig jaar 11 januari, maar de site lijkt de laatste tijd erg up-to-date. Hopelijk de ratings dus ook deze week een keertje.
Of helemaal niet, de interim ratings per 1 oktober zijn in elk geval niet verschenen...
-
Vanmiddag helemaal scheel gespeeld door Jasper Lemmen. En wat meldt de uitslagendienst? Dat ik verloren heb van Joppe Lemmen. Moet ik weer helemaal met een knokploeg naar het bondsburo te Veenendaal.
Ach, de hele wedstrijd vST3 - Kroonschijf staat niet eens vermeld...Fred van Amersfoort wrote:Vanmiddag helemaal scheel gespeeld door Jasper Lemmen. En wat meldt de uitslagendienst? Dat ik verloren heb van Joppe Lemmen. Moet ik weer helemaal met een knokploeg naar het bondsburo te Veenendaal.
-
- Real name: Frans de Jonge
VST3- De Kroonschijf 12-8Alex wrote:Ach, de hele wedstrijd vST3 - Kroonschijf staat niet eens vermeld...Fred van Amersfoort wrote:Vanmiddag helemaal scheel gespeeld door Jasper Lemmen. En wat meldt de uitslagendienst? Dat ik verloren heb van Joppe Lemmen. Moet ik weer helemaal met een knokploeg naar het bondsburo te Veenendaal.
Het zijn niet allen koks die lange messen dragen.....
-
Op Toernooibase staat het wel goed, Fred (daar heb ik het zelf op gezet, inclusief partij).Fred van Amersfoort wrote:Vanmiddag helemaal scheel gespeeld door Jasper Lemmen. En wat meldt de uitslagendienst? Dat ik verloren heb van Joppe Lemmen. Moet ik weer helemaal met een knokploeg naar het bondsburo te Veenendaal.
Wat betreft interimrating: ik verloor 5 punten maar via 2 overwinningen in 2012 heb ik dat kunnen ombuigen naar een winst van 5 punten.
-
Weet ik Jelmer, de knokploeg blijft in de kazerne. Volgende ronde neem ik een motorzaag mee en versplinter ik iedere schijf die beweegt.