Interim KNDB rating per 1 januari 2012

Post Reply
WSDVRules

Interim KNDB rating per 1 januari 2012

Post by WSDVRules »

Heeft iemand enig idee wanneer we de nieuwe (interim) KNDB rating per 1 januari 2012 kunnen verwachten?
Bert Aalberts

Re: Interim KNDB rating per 1 januari 2012

Post by Bert Aalberts »

Vorig jaar 11 januari, maar de site lijkt de laatste tijd erg up-to-date. Hopelijk de ratings dus ook deze week een keertje.
Alex

Post by Alex »

Of helemaal niet, de interim ratings per 1 oktober zijn in elk geval niet verschenen...
Fred van Amersfoort

Post by Fred van Amersfoort »

Vanmiddag helemaal scheel gespeeld door Jasper Lemmen. En wat meldt de uitslagendienst? Dat ik verloren heb van Joppe Lemmen. Moet ik weer helemaal met een knokploeg naar het bondsburo te Veenendaal.
Alex

Post by Alex »

Fred van Amersfoort wrote:Vanmiddag helemaal scheel gespeeld door Jasper Lemmen. En wat meldt de uitslagendienst? Dat ik verloren heb van Joppe Lemmen. Moet ik weer helemaal met een knokploeg naar het bondsburo te Veenendaal.
Ach, de hele wedstrijd vST3 - Kroonschijf staat niet eens vermeld...
Frans de Jonge
Real name: Frans de Jonge

Post by Frans de Jonge »

Alex wrote:
Fred van Amersfoort wrote:Vanmiddag helemaal scheel gespeeld door Jasper Lemmen. En wat meldt de uitslagendienst? Dat ik verloren heb van Joppe Lemmen. Moet ik weer helemaal met een knokploeg naar het bondsburo te Veenendaal.
Ach, de hele wedstrijd vST3 - Kroonschijf staat niet eens vermeld...
VST3- De Kroonschijf 12-8
Het zijn niet allen koks die lange messen dragen.....
Jelmer Martens

Post by Jelmer Martens »

Op Toernooibase staat het wel goed, Fred (daar heb ik het zelf op gezet, inclusief partij).
Wat betreft interimrating: ik verloor 5 punten maar via 2 overwinningen in 2012 heb ik dat kunnen ombuigen naar een winst van 5 punten.
Fred van Amersfoort

Post by Fred van Amersfoort »

Weet ik Jelmer, de knokploeg blijft in de kazerne. Volgende ronde neem ik een motorzaag mee en versplinter ik iedere schijf die beweegt.
Post Reply