Nieuwe bondsbureau

Alex

Re: Nieuwe bondsbureau

Post by Alex »

Bert Zwart wrote:Je zou ook een notatiebiljetbelasting in kunnen voeren van 75 cent per notatiebiljet.

Alleen partijen genoteerd op deze speciale notatiebiljetten tellen mee voor de rating!
Zo kom je ook aan de gewraakte 5 euro fee. Blijft er nog geld over ook...
Fred van Amersfoort

Post by Fred van Amersfoort »

Misschien willen de Afrikanen ons wel wat ontwikkelingshulp geven. Andersom is niet langer geloofwaardig. Sao Paulo, Dakar,Peking, overal waren onze bobo heren. Zelden droeg het iets bij aan het dammen hier in de provincie. Nu is het papier op, straks het hout. De dammers waren al bijna op.
Arjen de Mooij

Post by Arjen de Mooij »

Ik geloof in communiceren met de persoon waar het om gaat. Je kunt niet ontkennen dat ik dat heb gedaan.
Bert Zwart wrote:Ik heb geen behoefte te bellen, ik heb wel de behoefte om dit bericht te schrijven. Jij gelooft in bellen, maar belt dan niet. Dat snap ik niet. Een andere verklaring is dat je vooral zin hebt om Theo een beetje te irriteren :lol:
Theo Dijkstra

Post by Theo Dijkstra »

Bert Zwart wrote:Ik heb geen behoefte te bellen, ik heb wel de behoefte om dit bericht te schrijven. Jij gelooft in bellen, maar belt dan niet. Dat snap ik niet. Een andere verklaring is dat je vooral zin hebt om Theo een beetje te irriteren :lol:
Zoals gewoonlijk, heeft Bert het scherp gezien. De Mooij poogt om dit forum te verzieken met persoonlijke op de man gespeelde arrogante, paternalistische en inderdaad irritante commentaartjes. Ik heb NIEMAND persoonlijk te kakken gezet, maar de Mooij's eerste reactie was een ondubbelzinnige poging om mij te KAKKEN te zetten. En dat is goor. Wat heeft die man? Wil hij een persoonlijke afrekening op het forum? Daar lijkt het op, bah.
Terug naar de zaak waar het om gaat.
1. Fouten in de voorraad beheer van voor ons zeer belangrijke artikelen.
2. Grove prijsverhogingen.
MenO

Post by MenO »

Theo Dijkstra wrote:Zoals gewoonlijk, heeft Bert het scherp gezien. De Mooij poogt om dit forum te verzieken met persoonlijke op de man gespeelde arrogante, paternalistische en inderdaad irritante commentaartjes. Ik heb NIEMAND persoonlijk te kakken gezet, maar de Mooij's eerste reactie was een ondubbelzinnige poging om mij te KAKKEN te zetten. En dat is goor. Wat heeft die man? Wil hij een persoonlijke afrekening op het forum? Daar lijkt het op, bah.
Onzin. Arjen geeft volkomen redelijk commentaar op een in zijn ogen onterechte actie.
Daar mag je het mee oneens zijn en paternalistisch vinden, maar deze reactie slaat nergens op.
Ik heb Arjen nergens iets op de man zien spelen, in tegenstelling tot bovenstaande misplaatste opmerkingen :roll:
Bert Zwart

Post by Bert Zwart »

Volgens mij heeft Theo de tip om eventueel te bellen al op zijn minst overwogen. Of hij heeft gebeld of niet is hier niet relevant. Het doel van deze draad is om bepaalde dingen publiekelijk te noemen. Als je dat niet bevalt moet je niet reageren. Een optie is om in een aparte draad een poll te openen om eens te peilen of Theo gebeld heeft of niet.

Met de prijs van de notatiebiljetten valt het overigens nog best mee. Onze schaakvrienden rekenen 13.50:

http://www.schaakbond.nl/home/materiaal ... et-van-100
Bert Zwart

Post by Bert Zwart »

Overigens maak ik me wel zorgen over mezelf en alle andere posters hier. Hebben we nu echt niets beters te doen? Welbeschouwd gaat het echt helemaal nergens over.

Kunnen we partijen niet meteen in onze smartphones invoeren tijdens de partij? Heb je ook geen papier meer nodig.

Ik ga maar weer eens aan het werk :!:
Koos van Amerongen

Post by Koos van Amerongen »

Theo Dijkstra wrote:
Zoals gewoonlijk, heeft Bert het scherp gezien. De Mooij poogt om dit forum te verzieken met persoonlijke op de man gespeelde arrogante, paternalistische en inderdaad irritante commentaartjes. Ik heb NIEMAND persoonlijk te kakken gezet, maar de Mooij's eerste reactie was een ondubbelzinnige poging om mij te KAKKEN te zetten. En dat is goor. Wat heeft die man? Wil hij een persoonlijke afrekening op het forum? Daar lijkt het op, bah.
Nounounounounou. Waar is dit nou weer voor nodig Theo?

Ik snap dat je geirriteerd bent door het feit dat de prijzen omhoog zijn en dat je de producten (ongetwijfeld na veel gehannes) niet hebt kunnen bestellen.
Maar om de wijze raad van Arjen dan zo te terroriseren? Lijkt me een beetje onnodig.

Wat je nu aan het doen bent, publiekelijk een organisatie sterk bekritiseren (ligt uitgedrukt), doet me sterk denken aan Lakemeier-taferelen.
Verschil is: Lakemeier constateerde de problemen bij een bedrijf dat al lang bestond en bewust de klant 'afzette'.
Jij constateert een probleem dat nog niet zo lang bestaat (dwz: de webshop is nieuw). Bovendien lijkt me van 'bewust' absoluut geen sprake (het doel van de KNDB dan wel het commerciele bedrijf is vast niet om jou de producten niet te leveren).

Het woord opstarten wil niet echt doordringen... Noem het maar meteen falend.

En wie wie nou te kakken zet? Daar kunnen we ook wel een polletje van maken :).

Heb je de notatiebiljetten inmiddels wel kunnen bestellen, Theo?
Bert Aalberts

Post by Bert Aalberts »

Bert Zwart wrote:
Met de prijs van de notatiebiljetten valt het overigens nog best mee. Onze schaakvrienden rekenen 13.50:

http://www.schaakbond.nl/home/materiaal ... et-van-100
Mag ook wel, want hun biljetten bevatten 5 zetten meer :D
groenteboer
Real name: Michel Stempher

Post by groenteboer »

Koos van Amerongen wrote: Nounounounounou. Waar is dit nou weer voor nodig Theo?

Ik snap dat je geirriteerd bent door het feit dat de prijzen omhoog zijn en dat je de producten (ongetwijfeld na veel gehannes) niet hebt kunnen bestellen.
Maar om de wijze raad van Arjen dan zo te terroriseren? Lijkt me een beetje onnodig.

Wat je nu aan het doen bent, publiekelijk een organisatie sterk bekritiseren (ligt uitgedrukt), doet me sterk denken aan Lakemeier-taferelen.
Verschil is: Lakemeier constateerde de problemen bij een bedrijf dat al lang bestond en bewust de klant 'afzette'.
Jij constateert een probleem dat nog niet zo lang bestaat (dwz: de webshop is nieuw). Bovendien lijkt me van 'bewust' absoluut geen sprake (het doel van de KNDB dan wel het commerciele bedrijf is vast niet om jou de producten niet te leveren).

Het woord opstarten wil niet echt doordringen... Noem het maar meteen falend.

En wie wie nou te kakken zet? Daar kunnen we ook wel een polletje van maken :).

Heb je de notatiebiljetten inmiddels wel kunnen bestellen, Theo?
De levertijd is wellicht een opstartprobleem, maar de absurd hoge bedragen in vergelijking met de gesneuvelde bondswinkel voor het dammateriaal niet. Die prijzen zullen zo blijven.
Arjen de Mooij

Post by Arjen de Mooij »

Nou, nou, Theo zo kan ie wel weer. Als je je te kakken voelt gezet, daarvoor mijn excuses. We denken hier niet hetzelfde over, en we gaan elkaar ook niet overtuigen dus ik trek me weer terug uit deze discussie. Ter toelichting: ik plaatste de "telefoneren"-post omdat ik soms zie dat de KNDB/bondsbureau het wel vaker op het forum voor de kiezen krijgt terwijl de poster niet eens precies weet wat er aan de hand is. Wellicht dat dit in dit geval voor jou niet opging. Het staat je wat mij betreft volledig vrij om kritiek te leveren. Ook had ik oprecht de bedoeling een oplossing voor je probleem te vinden, maar blijkbaar ging het je meer om het melden van een algemeen probleem wat notatiebiljetonbestelbaarheid- overstijgend is.

Ik heb geen enkele problemen met jou als persoon, als organisator of als wat dan ook. In eerste instantie had ik ook bij de eerste post willen houden, maar de reacties(ook van anderen) waren dusdanig scherp dat ik mij niet kon inhouden. Ik snap ook wel dat het irritant is al je je notatiebiljetten niet kan krijgen, en de begindatum van het toernooi dichterbij komt. Mocht je hulp nodig hebben om op andere manier aan de notatiebiljetten te komen dan kan ik wel navragen of we bij Nijmegen nog wat overhebben.
Theo Dijkstra wrote:
henk stoop

Post by henk stoop »

Gerard de Groot

Post by Gerard de Groot »

henk stoop wrote:Zie ook:
http://www.damboeken.nl/overig.html
Of ontwerp en druk je eigen notatiebiljetten bij www.drukwerkdeal.nl

Met één doorslagvel: 1000 stuks voor €238,=, 10.000 stuks voor €772,= of 100.000 stuks voor €6105,=
Post Reply