Dit is de webshop, niet het bondsbureau.Theo Dijkstra wrote:Het zal toch niet waar wezen?![]()
Wat een onzin Henk.henk stoop wrote:Theo Dijkstra wrote:Het zal toch niet waar wezen?![]()
Dit is de webshop, niet het bondsbureau.
Maar jij mag toch niets bestellen, omdat Portugal niet tussen de 15 landen staat waar naar verzonden wordt.
Aruba, België, Brazilië, China, Duitsland, Frankrijk, Italië, Japan, Nederland, Nederlandse Antillen, Polen, Suriname, Trinidad en Tobago, Verenigde Staten en Zwitserland staan in de lijst waaruit je moet kiezen.
Nog zo iemand.Arjen de Mooij wrote:Je zou natuurlijk ook even het bondsbureau kunnen bellen voordat je het op het internet gooit.
Nee, dit valt niet meer onder de verantwoordelijkheid van het bondsbureau.Theo Dijkstra wrote:Dit valt onder de verantwoordelijkheid van het bondsbureau en zeker een zaak van de de KNDB. Dat hoef jij toch niet te verdedigen?
Wederom een totaal misplaatste reactie.Arjen de Mooij wrote:Theo, ik heb altijd geleerd dat als je een probleem met iemand hebt, je dat eerst met die persoon bespreekt. Er kunnen namelijk allerlei redenen zijn waarom de persoon dit gedrag vertoond. Als je buurman teveel lawaai maakt, kaart je dat eerst bij hem aan, voordat je er met de hele straat over gaat discussieren.
Het had bijvoorbeeld zo kunnen zijn dat het bondsbureau een klein foutje heeft gemaakt, en dat daarom de notatiebiljetten per ongeluk als onbestelbaar te boek staan. Het kan ook zo zijn dat de webshop nog niet helemaal is ingericht, en dat de notatiebiljetten alleen telefonisch zijn te bestellen. Het zou ook zo kunnen zijn dat je te maken hebt met een bug in het webshop-systeem. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
In al deze gevallen heeft iedereen meer profijt bij een belletje naar het bondsbureau. Waarschijnlijk is jouw probleem eerder opgelost en het bondsbureau is op de hoogte van het probleem. Ook als het een wel bekend probleem betreft zouden ze een uitleg kunnen geven. Als die je niet zint kun je je ongenoegen nog altijd uiten op dit forum.
Tja.. ik vrees dat laatste. Het mooiste voorbeeld vind ik nog wel Iser Koeperman - Damgeheim, staatsgeheim. Dit boek is van €1,- met 400% verhoogd tot €5,- !!! Gewoon het vijfvoudige!! Dat is buiten alle proporties natuurlijk.Bert Zwart wrote:Moet de oprotpremie van de vorige bondsdirecteur uit de opbrengst van de notatiebiljetten bekostigd worden? Of is dit het zoveelste voorbeeld van een prijsverhoging na een outsourcing?
Wat een vreemde redenering.henk stoop wrote:Nee, dit valt niet meer onder de verantwoordelijkheid van het bondsbureau.Theo Dijkstra wrote:Dit valt onder de verantwoordelijkheid van het bondsbureau en zeker een zaak van de de KNDB. Dat hoef jij toch niet te verdedigen?
De KNDB heeft de verkoop uitbesteed aan een commerciële partij (Brinkman).
Mooie scherpe reactie, Bert!Bert Zwart wrote: Moet de oprotpremie van de vorige bondsdirecteur uit de opbrengst van de notatiebiljetten bekostigd worden? Of is dit het zoveelste voorbeeld van een prijsverhoging na een outsourcing?
De zakdambordjes zijn ook met vijf euro gestegen, dus prijs je rijk als je er in het vijftieneurotijdperk al één hebt gekochtgroenteboer wrote:Tja.. ik vrees dat laatste. Het mooiste voorbeeld vind ik nog wel Iser Koeperman - Damgeheim, staatsgeheim. Dit boek is van €1,- met 400% verhoogd tot €5,- !!! Gewoon het vijfvoudige!! Dat is buiten alle proporties natuurlijk.Bert Zwart wrote:Moet de oprotpremie van de vorige bondsdirecteur uit de opbrengst van de notatiebiljetten bekostigd worden? Of is dit het zoveelste voorbeeld van een prijsverhoging na een outsourcing?
Maar goed.. dit gebeurt overal dus. Dat is ook één van de redenen waarom ik een SP'er ben.
Wat betreft die notatieblaadjes: dat wordt nog improviseren als die commerciële troep de blaadjes echt niet kan leveren. Misschien dat iedereen zijn eigen kladblok maar moet meenemen?
Toch ook weer een verhoging van 25% dan. Laten we maar wachten op de cijfertjes van de penningmeester. Ik geloof dat die inzichtelijker moesten worden van de Bondsraad, dus dat komt mooi uit.Bert Aalberts wrote: De zakdambordjes zijn ook met vijf euro gestegen, dus prijs je rijk als je er in het vijftieneurotijdperk al één hebt gekocht