OK.Arjen de Mooij wrote:2 dammen en een schijf ook, mits deze niet op 15 of 20 staat

Thais dammen
-
Arbiter
Kosmos zal even als arbiter fungeren in deze kwestie aangezien ik U blijde kan mededelen dat U, Mark en ook U, Eric beiden gelijk hebben!Ik speelde met Teun op de Mindsports Arena demotiedam door de afspraak te maken om demotiedam te spelen. Maar ik ken Teun al, ik weet dat hij betrouwbaar en eerlijk is, dus no prob.
Maar om demotiedam te populariseren is een aprate demotiekamer nodig. Je kent namelijk veel mensen niet, die misschien best eens tegen je willen demotiedammen. Een aparte kamer voor demotiedam biedt dus voordelen, maar zolang die er niet is kun je afspraken maken.
Op VOG is de noodzaak inderdaad nog groter, zoals Eric al heeft uitgelegd.
Je kunt dan wel afspraken maken, maar dat kun je alleen doen met mensen die je goed kent. Ik heb ook al eens een 3 om 1 verloren doordat mijn tegenstander de zetten bleef herhalen en ik na een minuut of 10 dacht, hmmm, zo zitten we hier morgenvroeg nog met als resultaat een muisarm, dan geef ik wel op.
Op Minsports Arena heb ik al veel leuke contacten opgedaan trouwens door hexdam, dameo en congo te spelen! Mensen kom toch spelen daar, en niet alleen dat afgezaagde 10x10, het is zo leuk!!!
Ktardam op VOG dat zou ook wat wezen! In de Canadese room zit bijna nooit een kop, dus vervangen door het superieure 10x12-Ktar. Dan moeten er eerst veel mensen naar vragen anders doen ze het niet!
Maar om demotiedam te populariseren is een aprate demotiekamer nodig. Je kent namelijk veel mensen niet, die misschien best eens tegen je willen demotiedammen. Een aparte kamer voor demotiedam biedt dus voordelen, maar zolang die er niet is kun je afspraken maken.
Je kunt dan wel afspraken maken, maar dat kun je alleen doen met mensen die je goed kent. Ik heb ook al eens een 3 om 1 verloren doordat mijn tegenstander de zetten bleef herhalen en ik na een minuut of 10 dacht, hmmm, zo zitten we hier morgenvroeg nog met als resultaat een muisarm, dan geef ik wel op.
Op Minsports Arena heb ik al veel leuke contacten opgedaan trouwens door hexdam, dameo en congo te spelen! Mensen kom toch spelen daar, en niet alleen dat afgezaagde 10x10, het is zo leuk!!!
Ktardam op VOG dat zou ook wat wezen! In de Canadese room zit bijna nooit een kop, dus vervangen door het superieure 10x12-Ktar. Dan moeten er eerst veel mensen naar vragen anders doen ze het niet!
Heaven is no location, but a state of mind
Re: Arbiter
Ik ben blij dat de kosmos in zijn/haar niet afhoudende en eeuwigdurende wijsheid hier zijn/haar zienswijze op heeft laten schijnen. [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]Kosmos wrote:Kosmos zal even als arbiter fungeren in deze kwestie aangezien ik U blijde kan mededelen dat U, Mark en ook U, Eric beiden gelijk hebben!Ik speelde met Teun op de Mindsports Arena demotiedam door de afspraak te maken om demotiedam te spelen. Maar ik ken Teun al, ik weet dat hij betrouwbaar en eerlijk is, dus no prob.
-
Re: Lobby
Verrrek, zit jij op VOG,Jan Pieter wrote:Voor de Mindsports Arena zou dat inderdaad geen probleem moeten zijn. Op VOG zal het niet werken. Je ziet nu ook al dat mensen daar misbruik maken van de technische tekortkomingen. Zo maakt VOG na 16 zetten in een 3-om-1 geen eind aan de partij en dus wordt er vrolijk doorgespeeld ook al is de partij dan reglementair remise.Mark Hees wrote:Hoezo? Je spreekt gewoon met elkaar af dat de dam niet mag uitglijden.
Verklaart dit GuestTwkn o.i.d. c.q. Marman c.q. Marimin Armat?
Het was dus toch een hiltexspeler....
-
- Real name: Irene Stegeman
Op de VOG is het zo., Der is een 25-zetten regel, als er in een 3-om-1 allemaal dammen zijn.an Pieter wrote:Voor de Mindsports Arena zou dat inderdaad geen probleem moeten zijn. Op VOG zal het niet werken. Je ziet nu ook al dat mensen daar misbruik maken van de technische tekortkomingen. Zo maakt VOG na 16 zetten in een 3-om-1 geen eind aan de partij en dus wordt er vrolijk doorgespeeld ook al is de partij dan reglementair remise.Mark Hees wrote:Hoezo? Je spreekt gewoon met elkaar af dat de dam niet mag uitglijden.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
-
Ja maar dat is de ''standaard'' 25-zettenregel die op elke stand van toepassing is.Damkoningin wrote:Op de VOG is het zo., Der is een 25-zetten regel, als er in een 3-om-1 allemaal dammen zijn.an Pieter wrote:Voor de Mindsports Arena zou dat inderdaad geen probleem moeten zijn. Op VOG zal het niet werken. Je ziet nu ook al dat mensen daar misbruik maken van de technische tekortkomingen. Zo maakt VOG na 16 zetten in een 3-om-1 geen eind aan de partij en dus wordt er vrolijk doorgespeeld ook al is de partij dan reglementair remise.Mark Hees wrote:Hoezo? Je spreekt gewoon met elkaar af dat de dam niet mag uitglijden.
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
Heb je het over Mark of over mij? We zijn allebei geen Hiltexspelers.Halve Gare wrote:Verrrek, zit jij op VOG,Jan Pieter wrote:Voor de Mindsports Arena zou dat inderdaad geen probleem moeten zijn. Op VOG zal het niet werken. Je ziet nu ook al dat mensen daar misbruik maken van de technische tekortkomingen. Zo maakt VOG na 16 zetten in een 3-om-1 geen eind aan de partij en dus wordt er vrolijk doorgespeeld ook al is de partij dan reglementair remise.Mark Hees wrote:Hoezo? Je spreekt gewoon met elkaar af dat de dam niet mag uitglijden.
En ik heb wel eens een potje gespeeld op VOG, maar niet onder de door jou genoemde namen. Wel onder Karremans en Canalejas, en nog wat andere namen, maar die ben ik vergeten.
Over mij heeft de halve gare (I know who you are.....) het in ieder geval niet, want ik kon niet veel meer creativiteit bedenken dan mark_hees.... En dat _'je staat er alleen maar omdat een spatie niet kon....Jan Pieter wrote:Heb je het over Mark of over mij? We zijn allebei geen Hiltexspelers.Halve Gare wrote:Verrrek, zit jij op VOG,Jan Pieter wrote: Voor de Mindsports Arena zou dat inderdaad geen probleem moeten zijn. Op VOG zal het niet werken. Je ziet nu ook al dat mensen daar misbruik maken van de technische tekortkomingen. Zo maakt VOG na 16 zetten in een 3-om-1 geen eind aan de partij en dus wordt er vrolijk doorgespeeld ook al is de partij dan reglementair remise.
En ik heb wel eens een potje gespeeld op VOG, maar niet onder de door jou genoemde namen. Wel onder Karremans en Canalejas, en nog wat andere namen, maar die ben ik vergeten.
-
Over jou. maar dan was mijn gedachtegang fout. De door mij genoemde persoon heeft/had namelijk een Indonesische vlag, vandaar. Enne, ook al geen Hiltexspeler dan toch wel uit het Amsterdamse circuit.Jan Pieter wrote:Heb je het over Mark of over mij? We zijn allebei geen Hiltexspelers.Halve Gare wrote:Verrrek, zit jij op VOG,Jan Pieter wrote: Voor de Mindsports Arena zou dat inderdaad geen probleem moeten zijn. Op VOG zal het niet werken. Je ziet nu ook al dat mensen daar misbruik maken van de technische tekortkomingen. Zo maakt VOG na 16 zetten in een 3-om-1 geen eind aan de partij en dus wordt er vrolijk doorgespeeld ook al is de partij dan reglementair remise.