Van Stigt Thans - Bart Smit live op internet
Van Stigt Thans - Bart Smit live op internet
Aanstaande zondag 11 oktober wordt de ereklasse wedstrijd Van Stigt Thans - Bart Smit vooruit gespeeld in verband met het (afgelaste) wereldkampioenschap. Voor het eerst in de geschiedenis zal er in een bondscompetitiewedstrijd worden gespeeld op elektronische damborden. Vier borden van de wedstrijd zullen vanaf 12:00u rechtstreeks te volgen zijn via http://www.livedraughts.com/VST/LiveGames.htm.
Wie de overige 5 borden ook wil volgen, is van harte welkom in ons afwijkende speellokaal:
Ontmoetingscentrum De 5 Molens
Nieuwe Damlaan 818
3118 AC Schiedam
Tel.: 010 - 470 55 00
Wie de overige 5 borden ook wil volgen, is van harte welkom in ons afwijkende speellokaal:
Nieuwe Damlaan 818
3118 AC Schiedam
-
Zeker onzin, maar de WK-gangers zullen vast wel afreizen naar Brazil voor een vakantie. Dit is natuurlijk geen reden om vooruit te gaan spelen!!Edwin Twiest wrote:Wat een onzin dan om die wedstrijd dan alsnog vooruit te spelen.... of niet?
KNDB: ingrijpen dus en het normale programma hanteren voor deze wedstrijd!
Overigens wel aardig dat er op digitale borden wordt gespeeld!
De wedstrijden VBI Huissen – Van Stigt Thans en Van Stigt Thans - Bart Smit worden beiden komend weekend vooruitgespeeld. Dat is natuurlijk geen onzin en de KNDB grijpt natuurlijk niet in. Elk redelijk denkend mens begrijpt dat. Alle betrokken spelers hebben hun agenda aangepast op deze speeldata die al 2 maanden geleden zijn afgesproken en zalen zijn besproken. Voor de betrokken buitenlandse spelers geldt bovendien dat zij i.v.m. de WK-planning niet alleen zitten met tickets voor Rio, maar ook met tickets voor deze beide wedstrijden in Nederland. Het WK mag dan niet doorgaan, de effecten van de afgelasting ijlen na.
Waarom is er geen progamma te vinden op de KNDB-site waarin de wijzigingen zijn doorgevoerd?Leo Mous wrote:De wedstrijden VBI Huissen – Van Stigt Thans en Van Stigt Thans - Bart Smit worden beiden komend weekend vooruitgespeeld. Dat is natuurlijk geen onzin en de KNDB grijpt natuurlijk niet in. Elk redelijk denkend mens begrijpt dat. Alle betrokken spelers hebben hun agenda aangepast op deze speeldata die al 2 maanden geleden zijn afgesproken en zalen zijn besproken. Voor de betrokken buitenlandse spelers geldt bovendien dat zij i.v.m. de WK-planning niet alleen zitten met tickets voor Rio, maar ook met tickets voor deze beide wedstrijden in Nederland. Het WK mag dan niet doorgaan, de effecten van de afgelasting ijlen na.
Er valt alleen te lezen dat as. zondag livewedstrijden te volgen zijn.
Hoe zit het met Domchev van Hijken? en Getmanski van WVM? Hadden zij zich ook niet geplaatst voor het WK?
-
Net als bij de wereldrecordpogingen blindsimultaan, de WK's en de NK's: door de arbiter die de spelers verbiedt hun GSM aan te laten staan.Douwe Edelenbos wrote:Nu nog de mobiele telefoon op stil zetten en de SMS-berichten van het Truus-bediende thuisfront afwachten. Niemand doet dat natuurlijk, maar hoe wordt dit risico getackeld??
-
Bij wereldrecordpogingen en WK´s mogen de spelers zelfs geen mobiele telefoon bij zich hebben. Die wordt voor de wedstrijd ingenomen door de arbiter.GuidoB wrote:Net als bij de wereldrecordpogingen blindsimultaan, de WK's en de NK's: door de arbiter die de spelers verbiedt hun GSM aan te laten staan.Douwe Edelenbos wrote:Nu nog de mobiele telefoon op stil zetten en de SMS-berichten van het Truus-bediende thuisfront afwachten. Niemand doet dat natuurlijk, maar hoe wordt dit risico getackeld??
-
Dat lijkt me wel afdoende Henk. Laten we maar aannemen dat de arbiter het ook daadwerkelijk zal doen en het niet afdoet met het vriendelijke verzoek de mobiele telefoon uit te zetten.henk stoop wrote: Bij wereldrecordpogingen en WK´s mogen de spelers zelfs geen mobiele telefoon bij zich hebben. Die wordt voor de wedstrijd ingenomen door de arbiter.
Zaterdag wordt ook de wedstrijd Denk en Zet Culemborg - Apeldoorn gespeeld.Leo Mous wrote:De wedstrijden VBI Huissen – Van Stigt Thans en Van Stigt Thans - Bart Smit worden beiden komend weekend vooruitgespeeld. Dat is natuurlijk geen onzin en de KNDB grijpt natuurlijk niet in. Elk redelijk denkend mens begrijpt dat. Alle betrokken spelers hebben hun agenda aangepast op deze speeldata die al 2 maanden geleden zijn afgesproken en zalen zijn besproken. Voor de betrokken buitenlandse spelers geldt bovendien dat zij i.v.m. de WK-planning niet alleen zitten met tickets voor Rio, maar ook met tickets voor deze beide wedstrijden in Nederland. Het WK mag dan niet doorgaan, de effecten van de afgelasting ijlen na.
Toeschouwers zijn ook hier welkom!
-
Re: Van Stigt Thans - Bart Smit live op internet
Wie zich morgen op de druilerige middag verveelt en interactief nog wat wil doen....GuidoB wrote:Aanstaande zondag 11 oktober wordt de ereklasse wedstrijd Van Stigt Thans - Bart Smit vooruit gespeeld in verband met het (afgelaste) wereldkampioenschap. Voor het eerst in de geschiedenis zal er in een bondscompetitiewedstrijd worden gespeeld op elektronische damborden. Vier borden van de wedstrijd zullen vanaf 12:00u rechtstreeks te volgen zijn via http://www.livedraughts.com/VST/LiveGames.htm.
Nieuwe Damlaan 818
3118 AC Schiedam
Ik zal proberen in Toernooibase de partijen op te pikken en een live commentroom (met guest-functie) open te stellen.
Check in Toernooibase (http://toernooibase.kndb.nl) de link LIVEGAMES (menu links bovenin). Als die verschijnt is de techniek geregeld.
Guido, ik vraag me wel af. Het tiende bord: waar en wanneer is of wordt dit gespeeld?
Beter lezen.Alex wrote:Het 10e bord kan niet, want vooruitgespeelde partijen zijn altijd die op de hoogste borden.PeterHt wrote:De 10e wedstrijd (Van der Stap - Watoetin) is reeds eerder in remise geeindigd.
Naar mijn weten zit Van der Stap nu in Portugal, net als Domchev overigens.
Ik noem de ontbrekende partij 'de 10e wedstrijd' en Piet noemt het 'het tiende bord' wat hij mist. Dat lijkt me ook logisch als er wel over 9 andere borden gesproken wordt.
Wij noemen het niet 'bord 10'. En de 9 partijen die nog wel gespeeld worden staan toch ook niet vermeld als bord 1 t/m 9?
Zei ik al dat je beter moest lezen?
En bovendien worden <i>alle</i> partijen vooruitgespeeld.PeterHt wrote:Beter lezen.Alex wrote:Het 10e bord kan niet, want vooruitgespeelde partijen zijn altijd die op de hoogste borden.
Ik noem de ontbrekende partij 'de 10e wedstrijd' en Piet noemt het 'het tiende bord' wat hij mist. Dat lijkt me ook logisch als er wel over 9 andere borden gesproken wordt.
Wij noemen het niet 'bord 10'. En de 9 partijen die nog wel gespeeld worden staan toch ook niet vermeld als bord 1 t/m 9?
Zei ik al dat je beter moest lezen?