Ik meende even dat Brunssum er vorig jaar of het jaar ervoor niet was, maar dat heb ik verkeerd onthouden blijkbaarGanesha wrote:Menno, Wat bedoel je met je laatste zin, met de terugkomst?MenO wrote:Met alle respect voor Mike Koopmanschap, Be Eggens, etc., maar het staat me bij dat Brunssum wel eens een aansprekender winnaar heeft gehad.
En met één zwak presterende Russische GMI en een meisje van 18 (en verder nog een paar in de marge spelende onbekende buitenlanders) staat de titel 'Internationaal damtoernooi' ook wat flets...
Hoe komt het dat het dit jaar niet gelukt is de deelnemerslijsten van vorige jaren bij elkaar te krijgen? Of was dat met de terugkomst van dit toernooi dit jaar ook niet de doelstelling?
Winnaar vorig jaar was S. Wijker( SNA). Brunssum heeft dit jaar last van Zeeland.
Het samenvallen met Goes is idd een belangrijk punt, daar had ik nog niet bij stilgestaan.
Wel opvallend is het natuurlijk dat een Kalmakov zo slecht presteert. Die heeft toch al eens in sterke velden een toppostitie behaald in Brunssum als ik het me goed herinner.
Aan de andere kant zou het natuurlijk geweldig leuk zijn als bijvoorbeeld Mike een dergelijk groot toernooi op zijn naam weet te schrijven!
@ Dieter: mooi dat er al drie GMIs zich hebben aangemeld! Succes alvast voor volgend jaar dan