Jameson wrote:
Ik kan mij voorstellen dat een dergelijk gebeuren een vereniging teleurgesteld is. Maar het verhaal hierboven is niet fair. Dat de gasten van Middelburg een verhaal vertellen dat totaal uit de lucht is gegrepen stoort mij nog het meest. Dat een speler van Dordrecht 1 in het rookhok precies zou vertellen wat Bert Baars moet zetten, is een regelrechte leugen, en daarmee worden zelfs de spelers van DC Dordrecht 1 beschuldigd van iets dat totale onzin is. Ook dat zijn telefoon afging is niet waar. In Dordrecht hebben we een mobiele telefoon achter de bar (die van de vereniging is), het is ook het officiele telefoonnummer van de club. De arbiter is hier altijd van op de hoogte. Nu wilde het feit dat juist Bert Baars via die telefoon werd gebeld, en niet zijn eigen telefoon. Maar de meneer van Middelburg die verloren stond, maakte zich al dan niet teleurgesteld hier nogal druk om, en stoorde zelf veel meer de wedstrijden dan Bert Baars met de telefoon. Natuurlijk had Bert wijzer moeten zijn en geen telefoon aan moeten nemen. Maar de beschuldigingen hierboven zijn wel heel raar.
Ja Fred, we waren nogal teleurgesteld over de gang van zaken. Bijna carnaval, de zaal versierd, het ging niet meer om de knikkers, gewoon een leuke middag lekker je hobby uitoefenen, dan is zo'n actie (hoe terecht ook) niet goed voor de sfeer.
Wat betreft de verhalen van de Middelburg-spelers: ik heb ze voor waar aangenomen, waarom zouden ZIJ liegen, maar ik begrijp dat jij daar met andere ogen naar kijkt. Ook duidelijk.
Ik was er in ieder geval niet bij, dus ik kan niet met zekerheid zeggen wat er daar gebeurd is bij jullie.
Overigens vind ikzelf Bert Baars in dit stuk niet de grote boosdoener, maar leuker werd de middag er in ieder geval niet op.
Weet je wat? Mail me de partijnotaties van die wedstrijd (ik heb van niet alle spelers de kopie ontvangen en de arbiter heeft de originele meegenomen), dan is voor mij het voorval afgesloten.