Kosmos wrote:
Het is duidelijk dat Alexander het oordeel van zowel arbiters als rechters in dit land niet respecteert.
Een dergelijke houding verdient geen enkel applaus!
Wat ook geen enkel aplaus verdient is dat onze webmaster nadat hij enorm heeft gezwijnd, toch gaat lopen klagen. Is een mens dan nooit tevreden? Wil hij soms nog meer dan twee punten ontvangen na een zeer matige partij? Soms geloof je je ogen niet als je leest hoe trots mensen hun eigen wantrouwen, grenzend aan paranoia, verwoorden.
Gantwarg beschuldigde Pieter Hildering van financiele fraude. De beschuldiging bleek vals.
Zulks is strafbaar (misschien niet in Wit-Rusland, maar in de beschaafde wereld wel) Maar zonder argumenten wordt de rechter geschoffeerd. Hij had Gantwarg vrij moeten pleiten, want het is een vriendje van onze Alexander. Prachtig staaltje anarchistisch denken.
In jouw laatste post heb je me beschuldigd in alles en nog iets.
In een klap paranoia, anarchisme, vriendjespolitiek, disrespect voor rechtssysteem, onsportiviteit enz. enz.
Het vereist ook nog een bepaalde schrijftalent (en dat heb je!) om in zo weinig woorden zo veel shit in een bull gooien.
Maar besef je dat je daarmee "mijn imago serieus hebt geschaad"? Middels publicatie op het Forum.
Dat geeft me nu de mogelijkheid om enkele duizenden euro van je via de rechter opeisen.
PH's geld zal niet voldoende zijn om alle rekeningen betalen alleen voor jouw en Hanco indien iedereen zoiets gaat doen.
En als dat nog op grotere schaal wordt toegepast dan de gevolgen zijn niet overzien.
Het is niet verkeerd om ook de rechterlijke beslissingen kritisch te bekijken. Of dat correct is en wat kunnen de gevolgen daarvan zijn.
Of het gaat om scherpe woord op Internet of om tijdens partij weglopende om lachwekkende reden speler.
En het gaat hier niet om actors maar juist om acts.
Dat hebben hier bijna alle lezers begrepen.