"De hersenen van de vrouw"
Natuurlijk zeer oninteressant voor iemand die vrouwen als niet meer dan een natte doos ziet, Snikkeltje. Maar waarom zie je je geroepen om ons te ergeren met je opmerking? Waar blijven jouw interessante bijdragen, in plaats van dit stompzinnige en volstrekt nutteloze zinnetje te posten?mikkeltje wrote:echt het meest oninterissante topic ooit op dit bb...
Mous en De Witt hebben natuurlijk wel gelijk. [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img] Aan het torenhoge niveau van deze topapen kan ik niet tippen, hoeveel wijn ik ook wegklok. Ik begin dan heel esoterisch (lees; zweverig) te zemelen. Gelul over de Kosmos en het hartchakra enzo, brrrr... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Ik word soms een beetje depri van het inhoudsloze geblaf van forumhonden als M., F.v.A. en H.E... Geen inhoud, maar o wat vinden ze zichzelf stoer. Het was leuk, maar de lol is er helaas wel weer af bij mij. Zoek het maar lekker uit verder. Ik ga me niet meer inspannen verder om dit zinkende schip te redden.
Heaven is no location, but a state of mind
-
- Henk de Witt
Inderdaad een stompzinnig zinnetje, daar moet ik Kosmos gelijk in geven. Een meninkje zonder enig argument en dus zonder enige waarde, zoals je zo vaak ziet op het forum.mikkeltje wrote:echt het meest oninterissante topic ooit op dit bb...
Het heeft weinig zin je hier aan te ergeren Kosmos. Kom liever een keer met Leo en mij ouwehoeren. We verwachten overigens wel dat jij als noviet de consumpties betaalt. Dat is een oeroude traditie en tradities zijn er nu eenmaal om in stand te worden gehouden. Daar is geen discussie over mogelijk. De kreet 'Dammen moet dammen blijven!' is ook zo’n mooie. Niet door mij bedacht, spijtig genoeg, maar mij op het lijf geschreven...
Ik zie ineens een beeld voor me. Een populistische, charimatische dambestuurder die een zaal vol enthousiaste dammers, wel 3.000, toespreekt. 'DAMMEN?' brult de bestuurder. 'MOET DAMMEN BLIJVEN!' brult de zaal terug.