Bovenstaande is geschreven door iemand die zich uitgeeft voor reiger56, maar in werkelijkheid Gerard Rijgersberg heet. Deze persoon is secretaris van de vereniging DOS uit Delft.reiger56 wrote:Wiersma? Bedoel je die Wiersma die al 3 jaar voorzitter van het comité van aanbeveling is van het DuWo Damfestival, je weet wel, dat toernooi waar ze met de DT spelen? Die Wiersma die in al zijn toespraken voor en na het toernooi de delftse telling een verijking van de damsport noemde, en die toen in de enquete van Dieter op alle fronten tegenstemde, omdat hij of dacht dat hij anoniem stemde, of dacht dat hij als tegenstander toch meer profijt had?
Rijgersberg suggereert hier dat Harm Wiersma
1)stiekem zijn mening gaf over de Delftse telling.
2)tegen de Delftse telling stemde in het NK, omdat Wiersma daar zelf 'meer profijt' van zou hebben.
Dit soort meningen zegt natuurlijk vooral iets over de schrijver zelf.
Met vrienden als Gerard Rijgersberg heeft Wiersma geen vijanden meer nodig.
Harm Wiersma heeft mij duidelijk verteld dat hij experimenten in 'particuliere' toernooien met varianten als de Delftse telling toejuicht, maar dat hij Delfts in een NK beslist afwijst.
Al vaker heb ik hier en op Damweb allerlei kwaadaardige praatjes over Harm Wiersma gelezen. Daarom kan het geen kwaad om het volgende even aan de trouwe forumlezertjes onder ogen te brengen:
Een aantal weken geleden heeft een vriend van mij, Léopold Sekongo uit Ivoorkust, eindelijk zijn permanente verblijfsvergunning gekregen, na jarenlange vergeefse pogingen. Het was Harm Wiersma die anderhalf jaar geleden in de zaak van Leo is gedoken en Leo daarna naar de uitstekende advocaat in Leeuwarden heeft gebracht die de procedure tegen de IND uiteindelijk voor Léopold heeft gewonnen.
Dit heeft Harm veel tijd en geld gekost.
Harm Wiersma, van wie ze in Damland allemaal zo goed weten dat hij een zakkenvuller zou zijn, deze Harm helpt ook asielzoekers uit andere landen in hun procedure tegen de incorrecte IND.
En die lapzwansen op de damfora ondertussen maar bezig met het zwart maken van Harm Wiersma, de "berekenende zakkenvuller".