Als iemand van onterechte aanval verdedigen heet "op de man spelen", nou ja. Dan spel ik op de man.Henk de Witt wrote: Kennelijk heb je het een en ander opgestoken van de 'discussie'techniek die wel vaker op dit forum wordt gebruikt: niet argumenteren maar op de man spelen. Dat had ik van jou niet verwacht. Respect en tolerantie? Dat hoef je niet van je zelf te zeggen, dat laat je zien door met argumenten te reageren op argumenten en er geen persoonlijke aanval van te maken.
De argumenten geef ik trouwens ook maar die lees je niet. Ik discuteer met jouw Henk, darmee respecteer en als webmaster tolereer je mening ook als ik volledig niet mee eens ben.
Dat zou je ook eens aan jezelf moeten vragen.Henk de Witt wrote: En waar gaat het helemaal om, beste Alexander, slechts een simpele puntentelling.
Alexander Presman wrote:Het zou mij niets schelen als op het plaats van Wiersma zou Tsjizjov of Clerc zitten. Zij konden op mijn medelijden rekenen.
Ik vrees het zou je wel schelen.
Het zal mij niet lukken met je concurreren in snelheid van typen.Henk de Witt wrote: Het laatste zinnetje is opnieuw een geniepige insinuatie. Opvallend is trouwens dat jij Georgiev niet noemt. Dit lijkt me geen toeval. Georgiev wordt door Harm beschuldigd van unfair handelen. Jij steunt hem daarin. De enige 'misdaad' van Georgiev is dat hij op winst speelde.
Maar zou je wat tijd nemen om ook te lezen ( dit is trouwens het probleem van meerdere bezoekers - schrijven i.p.v. eerst lezen en dan schrijven) dan zou je zien dat ik schreef: "Inderdaad, niets aan Georgiev te verwijten.» Dus van mij mag je Georgiev in het lijst toevoegen.
Ik weet niet hoe deze discussietechniek heet - namens anderen iets doordenken, verwoorden en dit al proberen te bestrijden.