Welke dammer heeft de meeste humor?
- Arjen de Mooij
-
- Real name: Irene Stegeman
Sorry, maar als die 3 namen uit de discussie komen, hoe kan ik mezelf er dan niet bij opzetten. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] .Arjen de Mooij wrote:LJ Koops misschien? En Irene, jezelf erop zetten? Foei!
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Maar nu kan men dit Topic toch niet meer Serieus nemen, met deze uitslagen [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]Damkoningin wrote:Sorry, maar als die 3 namen uit de discussie komen, hoe kan ik mezelf er dan niet bij opzetten. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] .Arjen de Mooij wrote:LJ Koops misschien? En Irene, jezelf erop zetten? Foei!
-
- Real name: Irene Stegeman
Voor deze ene keer mag jij er ook bij staan hoor [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Arjan wrote:Maar nu kan men dit Topic toch niet meer Serieus nemen, met deze uitslagen [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]Damkoningin wrote:Sorry, maar als die 3 namen uit de discussie komen, hoe kan ik mezelf er dan niet bij opzetten. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] .Arjen de Mooij wrote:LJ Koops misschien? En Irene, jezelf erop zetten? Foei!
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
Neen, ik ben een klasse apart!Damkoningin wrote:Voor deze ene keer mag jij er ook bij staan hoor [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Arjan wrote:Maar nu kan men dit Topic toch niet meer Serieus nemen, met deze uitslagen [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]Damkoningin wrote: Sorry, maar als die 3 namen uit de discussie komen, hoe kan ik mezelf er dan niet bij opzetten. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] .
Slechts wijsheid valt mij ten deel
-
- Arjen de Mooij