Welke dammer heeft de meeste humor?
Welke dammer heeft de meeste humor?
Dammen en humor. Een contradictio in terminis? Daar lijkt het vaak wel op. Toch zijn er dammers die mij regelmatig een brede glimlach en soms een kleine schaterlach bezorgen. Welke dammers hebben humor? Ik geef een voorzet: ik heb altijd vreselijk kunnen genieten van de stukken van Herman van Westerloo en Willem Jurg in De Brouwerij. Heerlijk. Mooie tijden.
- Hanco Elenbaas
De films van Clint Eastwood (Dirty Harry & de Spaghettiwesterns) vind ik erg humoristisch, net als die Kung Fu-films van Jet Li.Kosmos wrote:Ik vind Fons ook grappig.
Hanco is ook goed voor de lachspieren.
Alleen dat overdreven vertrouwen in zijn superioriteit bevalt me niet zo.
Gevaarlijk om jezelf toe te staan geweld te hanteren.
Maar Tjalling, die niet van geweld houdt [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] is nog wel grappiger dan ik, net als Ingo trouwens. Dat was een mooi humoristisch en agressief flamegesprek, dat tussen Ingo en Tjalling.
Maar er zijn gelukkig heel wat grappenmakers op dit forum, Bert, Koops, Eric Sanders, noem maar op.
Composite zelf maakte ook een leuke bij die foto van de drie wereldkampioenen.
Dat stuk van Jasper Lemmen over die brief en het incident in Salou is eveneens heel geestig!
Jammer dat Paul Sier hier niet wil schrijven.
Uiteraard ben ik een gewelddadig mens, zoals ieder niet-verlicht mens.Hanco Elenbaas wrote:De films van Clint Eastwood (Dirty Harry & de Spaghettiwesterns) vind ik erg humoristisch, net als die Kung Fu-films van Jet Li.Kosmos wrote:Ik vind Fons ook grappig.
Hanco is ook goed voor de lachspieren.
Alleen dat overdreven vertrouwen in zijn superioriteit bevalt me niet zo.
Gevaarlijk om jezelf toe te staan geweld te hanteren.
Maar Tjalling, die niet van geweld houdt [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] is nog wel grappiger dan ik, net als Ingo trouwens. Dat was een mooi humoristisch en agressief flamegesprek, dat tussen Ingo en Tjalling.
Maar er zijn gelukkig heel wat grappenmakers op dit forum, Bert, Koops, Eric Sanders, noem maar op.
Composite zelf maakte ook een leuke bij die foto van de drie wereldkampioenen.
Dat stuk van Jasper Lemmen over die brief en het incident in Salou is eveneens heel geestig!
Jammer dat Paul Sier hier niet wil schrijven.
Maar de gewelddadigheid is bij mij alleen verbaal, nooit fysiek.
Het laatste fysieke geweld dat ik gebruikte stamt van de lagere-school-tijd.
Heaven is no location, but a state of mind
whoeeeaaaa, ik kom niet meer bij. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Fons van der Plas wrote:waar heb ik deze eer aan te danken?
-
- Real name: Irene Stegeman
Ik heb er een grote discussie over gehad, wie nou de meeste humor heeft en we zijn tot een overeenkomt gekomen.
Degene met de meeste humor zijn:
Ernst-Jan de Bruijn
Theo Meurs
Irene Stegeman
Degene met de meeste humor zijn:
Ernst-Jan de Bruijn
Theo Meurs
Irene Stegeman
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~