Nieuws Bondsraad

Frans de Jonge
Real name: Frans de Jonge

Re: Nieuws Bondsraad

Post by Frans de Jonge »

Leri wrote:Het zal wel typisch op dit forum passen om het hele toernooi door te zeuren over wat er mis gaat.
Bijzonder is wel dat ik het eerste echt fijne artikel op een site van RUG moet lezen.

Weet wel dat de lokale organisatoren van ongeduld staan te trappelen om naar buiten te treden. Wachten op een centraal mediabericht. 3 Locaties, verschillende sponsoren en gemeentelijke autoriteiten, het is ook niet allemaal mis. En sponsoren staan natuurlijk niet te dringen voor onze damsport en hebben allemaal hun eigen belangen en eisen. Achter de schermen gebeurt heel veel in heel korte tijd. Hulde voor de mensen die daar aan werken.

En zoals altijd, de beste stuurlui staan aan wal.
:agrue:
Het zijn niet allen koks die lange messen dragen.....
Leri
Real name: Maikel van den Esker

Post by Leri »

Ik neem aan dat je mijn bericht negatief opvat? Dat is niet de bedoeling.

Vind het juist 'bijzonder' (positief) dat er zo is nagedacht over hoe je iets in de media brengt. Zou ik niet op zijn gekomen om het zo aan te pakken.
Maar het is wel 'anders dan anders' en dus is het bijzonder, toch?
playforstacks
Real name: Thijs van den Broek

Post by playforstacks »

Leri wrote:
Vind het juist 'bijzonder' (positief) dat er zo is nagedacht over hoe je iets in de media brengt. Zou ik niet op zijn gekomen om het zo aan te pakken.
Maar het is wel 'anders dan anders' en dus is het bijzonder, toch?
Is volsterke onzin natuurlijk ook wat Michel zegt hierover. Achter de schermen ging het helemaal niet soepel om de match te organiseren met sponsors en nog meer gedoe en ruzie over van alles. Daarom hebben we een maand van te voren geen persbericht (geen site? ) en echt niet omdat er zo goed is nagedacht hoe dit in de media te brengen en dat dit strategie is.
Maar goed geloof wat je wilt geloven zou ik zeggen :D

in de bondsraad werd ook heel stellig heel positief gedaan hoe wel niet allemaal zo goed loopt en voor elkaar is sommige trappen daar wel makkelijk in ik stel er mijn vraagtekens bij als er door het bestuur stellig word gezegd dat voor maandag 4 uur er een persbericht op de KNDB site staat en overal naar toe. Ik heb nog niks gezien weer, er zal wel weer gedoe zijn i guess.
Michel Stempher
Real name: Michel Stempher

Post by Michel Stempher »

Inmiddels lijkt er wel een persbericht te zijn uitgegaan. Er was de nodige miscommunicatie, maar feit is dat NOS nu iets heeft.
http://nos.nl/artikel/2142247-tweekamp- ... teden.html
GuidoB

Post by GuidoB »

Ik zal het maar niet hebben over de timing van dit nieuws. Heeft Maarten Kolsloot niet een tijd in Amerika rondgelopen?
Frans de Jonge

Post by Frans de Jonge »

Leri wrote:Ik neem aan dat je mijn bericht negatief opvat? Dat is niet de bedoeling.
Nee, ik vind jouw quote niet negatief! Maar net als jij zie ik op het Forum veel negatieve reacties. Tuurlijk kan het beter. Maar velen doen hun best.
Michel Stempher

Michel Stempher wrote: Mijn voorspelling is dat op de persconferentie 27/28 november (weet het niet meer exact) pas grote details als geheel naar buiten komen.
De persconferentie is 29 november. Als het goed is morgen meer info over de match.
playforstacks
Real name: Thijs van den Broek

Post by playforstacks »

Michel Stempher wrote:
Michel Stempher wrote: Mijn voorspelling is dat op de persconferentie 27/28 november (weet het niet meer exact) pas grote details als geheel naar buiten komen.
De persconferentie is 29 november. Als het goed is morgen meer info over de match.
Maak daar maar maandag van.
Michel Stempher

playforstacks wrote:
Michel Stempher wrote:
Voor 19 december 2016 is er meer informatie. Dat beloof ik!
Frans de Jonge

Post by Frans de Jonge »

Michel Stempher wrote:
playforstacks wrote:
Michel Stempher wrote: De persconferentie is 29 november. Als het goed is morgen meer info over de match.
Voor 19 december 2016 is er meer informatie. Dat beloof ik!
Dan zal de kampioen inderdaad wel bekend zijn.
Post Reply