Die Groenteboer is inmiddels in staat om helder, correct en beleefd te formuleren, valt me op, een compliment waard!Michel Stempher wrote:Ik denk dat zoiets vrij lastig te realiseren is. Het is ondoenlijk om alle partijen te beoordelen; je zult er dus algoritmes op los moeten laten. Alleen is het probleem dat niet iedere omsingeling identiek is en dat sommige partijen wel de kenmerken van een omsingeling kunnen bevatten, maar het niet zijn.Leri wrote:Misschien is de vraag wat off-topic, maar ik wil er niet een geheel nieuw topic voor aan maken.
Is het voor toernooibase een mooie idee als er (theoretisch) goede partijen ingedeeld kunnen worden op 'strategieën'.
Zoals nu haalt kosmos 2 (recente) partijen van Schwarzman naar boven die leuk zijn om na te spelen. Maar over 1 maand ziet niemand ze weer,
of je moet toevallig op schwarzman zoeken en dan die partij aan klikken.
Mooi zou zijn als als je is een leuke (in dit geval)omsingeling partij wilt zien, en dat je die dan kunt vinden.
Vraag 2 is hoe en wie ze in kan delen, maar iemand als Kosmos zou dit vast wel kunnen en willen.
Zo kunnen leuke partijen van eerder ook makkelijk gevonden worden. (Andreiko etc.).
Of bestaat er al zoiets?
Alldraughts is samen met Toernooibase mijn favoriete website. Zeer entertainend met een breed scala aan onderwerpen.
Het is een goed idee om linken naar andere sites aan te bieden, maar gezien het overleg dat er is geweest, vertrouw ik erop dat de bundeling van sites zal slagen.
Ik vraag me alleen vertwijfeld af waarom dammers nou nooit eens reageren op de artikelen? Het is voor de medewerkers, zoals Jasper Lemmen en Maarten van Leenen motiverend als mensen eens wat positiefs schrijven over al dat fraais dat gratis wordt aangeboden. Een kleine moeite, maar zeer waardevol. Let love flow!