[center]Sponsoring Quincy Ngawikromo[/center]
Het zal waarschijnlijk niemand ontgaan zijn: het gaat financieel zeer slecht in Suriname. Ook het dammen in Suriname heeft hier veel last van.
Eén van de dingen waar ik me zorgen om maak is het jeugddammen in Suriname. De belangrijkste jeugdkampioenschappen zijn nog niet georganiseerd. En voor afvaardiging van jeugdspelers naar het WK later dit jaar in Turkije is geen geld.
En dit juist nu Suriname een jeugdspeler heeft die zich moet kunnen mengen in de strijd om de podiumplaatsen. In 2014 scoorde Quincy Ngawikromo bij het WK pupillen vijf punten. Vorig jaar waren dat er al tien. En dit jaar is hij nog steeds pupil!!! En hij wil graag naar het WK, maar daar is geen geld voor.
Daarom start ik een sponsoractie om hiervoor geld op te halen. Dit geld zal worden gebruikt voor:
1. Kosten Quincy (vliegticket, visa, inschrijfgelden en andere aan de organisatie verplichte eigen bijdragen).
2. Indien mogelijk kosten voor een begeleider. Alleen kosten, dus geen salaris/vergoeding.
Hopelijk komt er voldoende geld binnen om Quincy zijn droom werkelijkheid te laten worden.
Bijdragen kunnen worden gestort op rekening NL04 ABNA 0801 1583 11 t.n.v. H. Stoop te Culemborg o.v.v. “Quincy”.
Op de webpagina http://www.damboeken.nl/quincy.html zal een verantwoording worden gegeven van de binnengekomen gelden en de besteding. Wilt u als donateur anoniem blijven, vermeld dat dan bij uw bankoverschrijving.
Wij zijn blij met elke bijdrage, klein of groot.
Mocht er onverhoopt onvoldoende geld binnenkomen om Quincy te kunnen laten deelnemen aan het WK dan zullen alle overgemaakte gelden worden teruggestort.
Met vriendelijke groet,
Henk Stoop