4Youth - samen naar een toekomst

Post Reply
Maarten van Leenen
Real name: Maarten van Leenen

4Youth - samen naar een toekomst

Post by Maarten van Leenen »

Tsja, je begint ergens aan en dan moet je doorzetten. Gelukkig zijn er ondertussen al een flink aantal Vrienden van de Damsport opgestaan die zich hebben aangesloten. Samen gaan we taken verdelen, projecten inrichten en gericht aan de slag. En we zullen dit ook inzichtelijk maken via onze site. Deze is nog in ontwikkeling, maar hij wordt steeds beter ;-) (ook zoiets waar hulp bij kan komen, maar goed). Er zijn al op hoofdlijnen wat projecten gedefinieerd, maar deze zullen dan straks door een 'echte' projectleider worden opgepakt.

Vele handen maken licht werk en het primaire doel van ons (allen?) is: Dammers erbij! We beginnen bij de jeugd. Alles wat we voor hen ontwikkelen/opbouwen kan dan ook direct weer door (instappende) senioren worden gebruikt. Te denken valt aan online dammen/online trainen en meer. Zien dammen, doet dammen, dus ook lekker veel toernooien. Online en gewoon in het land op lokatie.

Ik heb een dringend verzoek aan iedereen die dit leest: sluit u aan. Wees niet bevreesd, u zult niet direct een dagtaak hebben. Alleen wanneer u kunt en op de gebieden die bij u het best aansluiten zullen we u om hulp vragen. Misschien is het als tafelarbiter bij het schooldammen, of gewoon wat adressen van scholen op zoeken of een leuk verslag schrijven. Schroom overigens ook niet om mensen te porren ook mee te doen, want soms moeten dammers over de streep worden getrokken :D

http://4youth.alldraughts.com/index.php/registeren

Ik reken op u. Gewoon met elkaar de schouders eronder.

Image
Fred van Amersfoort

Re: 4Youth - samen naar een toekomst

Post by Fred van Amersfoort »

Maarten, de link die ik in de mail kreeg gaf na het aanklikken een foutmelding. Enig idee wat ik fout deed? Hoe dan ook, zet mij er maar bij als vrijwilliger
Maarten van Leenen

Hey, het is je wel gelukt! En je staat er tussen. Welkom!
Michel Stempher
Real name: Michel Stempher

Post by Michel Stempher »

Fred van Amersfoort wrote:Maarten, de link die ik in de mail kreeg gaf na het aanklikken een foutmelding. Enig idee wat ik fout deed? Hoe dan ook, zet mij er maar bij als vrijwilliger
Ik heb hier geen last van gehad. Er schijnt momenteel wel een landelijke internetstoring te zijn, dus wellicht speelt dit mee.
corboot

Post by corboot »

Zijn er al concrete activiteiten opgestart? Op de site zie ik naast algemene info nog geen overzicht oid daarvan. Ik ben benieuwd.
Maarten van Leenen

Hoi! Even kort: stichting Vrienden van de Damsport is opgericht. In Schagen is een nieuwe damclub opgericht voor de jeugd. Er worden nu op verschillende basisscholen les gegeven. Ook aan kleuters. Dit laatste in verband met een excursie die wat trainers hebben gehad in China en de ervaringen die ze hier hebben opgedaan. In Den Helder wordt nu op een aantal extra plekken damles gegeven en we zijn druk met de voorbereidingen van een aantal zaken, zodat we binnenkort echt kunnen beginnen.
Post Reply