Van de KNDB-website:
woensdag 04 maart 2015
Katja’s Bodyscan over geheugen is morgen (5 maart) te zien om half tien op NPO1. Hoofdpersoon is Erno Prosman.
Dit is heel goed nieuws, aangezien het programma direct aansluit op de finale van Wie Is De Mol!

Erno Prosman op tv
-
- Real name: Michel Stempher
Re: Erno Prosman op tv
Ik zag het! Ben benieuwd wat Erno mag doen. In het promo filmpje was het een en al Katja...
-
- Real name: Michel Stempher
Wie is in godsnaam Katja eigenlijk?Leri wrote:Ik zag het! Ben benieuwd wat Erno mag doen. In het promo filmpje was het een en al Katja...
Katja Schuurman en Erno Prosman gaan een potje blinddammen, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.Michel Stempher wrote:Wie is in godsnaam Katja eigenlijk?Leri wrote:Ik zag het! Ben benieuwd wat Erno mag doen. In het promo filmpje was het een en al Katja...
Dat dat nou net tijdens het Open Kampioenschap van Den Haag (opgewaardeerd tot ZHDB-kampioenschap) moet worden uitgezonden

- Eric Sanders
Zit je tegenover Katja Schuurman, mag je nog niet kijken.Alex wrote:Katja Schuurman en Erno Prosman gaan een potje blinddammen, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.Michel Stempher wrote:Wie is in godsnaam Katja eigenlijk?Leri wrote:Ik zag het! Ben benieuwd wat Erno mag doen. In het promo filmpje was het een en al Katja...
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/vm/h/clips/201 ... ing-h1.mp4
Goed werk van Erno, en wat Stempher zegt: net na de finale van Wie is de mol zullen er genoeg kijken.
Goed werk van Erno, en wat Stempher zegt: net na de finale van Wie is de mol zullen er genoeg kijken.
-
of niet, omdat iedereen zit te facebooken of whatsappen over wie de mol nu was.Leri wrote:http://l3c.cdn.sbsnet.nl/vm/h/clips/201 ... ing-h1.mp4