felicitaties voor ebbo,wie volgt hem op?

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Post Reply
Fred van Amersfoort

felicitaties voor ebbo,wie volgt hem op?

Post by Fred van Amersfoort »

Fantastisch Ebbo, veel geluk in je nieuwe baan. Ik ben echt heel blij voor je en ook voor de KNDB. Het wordt moeilijk zonder jou maar we slaan ons er wel doorheen. Eerst maar ff wat puinruimen en dan beginnen we weer met frisse moed. Maar wie gaat het overnemen. Ik denk dat Jelle G een prima kandidaat kan zijn.
Dolly's brother

Post by Dolly's brother »

Marcel K. stoomt meteen door naar de voorzittersfunctie [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Dhr. J. Huls!!!

Post by Damkoningin »

Ik heb er met Johan Huls over gehad en ik mocht hem wel benoemen..
Hij vond het wel een uitdaging.. Duzz.. als we genoeg benoemingen hebbe, laten we de leden stemmen voor de nieuwe voorzitter
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Klaas van der Laan
Real name: Klaas van der Laan

Post by Klaas van der Laan »

Tjalling, Nelson Mandela deed het ook. Eerst geroyeerd, later president. Al vaker werd de revolutie in Friesland uitgeroepen. Op naar ons eigen flitsende compacte bord (zonder overbodige velden) en met demotie! Zal de jeugd aanspreken. [img]images/smilies/new_llying.gif[/img]
Maikel

Post by Maikel »

En kosmos heeft alle tijd van de wereld
Fred van Amersfoort

Post by Fred van Amersfoort »

Huls lijkt me inderdaad ook een goede optie. Die man is ten onrechte omstreden. Een figuur als Strooper lijkt me ook geschikt.
Eric van Dusseldorp

Post by Eric van Dusseldorp »

Fred van Amersfoort wrote:Huls lijkt me inderdaad ook een goede optie. Die man is ten onrechte omstreden.
De man is terecht omstreden, maar krijgt wel dingen voor elkaar. Mogelijk toch een serieuze kandidaat.
Mark Hees

Post by Mark Hees »

Eric van Dusseldorp wrote:
Fred van Amersfoort wrote:Huls lijkt me inderdaad ook een goede optie. Die man is ten onrechte omstreden.
De man is terecht omstreden, maar krijgt wel dingen voor elkaar. Mogelijk toch een serieuze kandidaat.
Huls zou als voorzitter an sich heel goed kunnen zijn, maar ik vraag me af hoelang de mede bestuursleden er mee kunnen werken...
Post Reply