Jeugdleider PODB

Post Reply
Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Jeugdleider PODB

Post by Damkoningin »

Gezocht: jeugdleider PODB

Mijn periode van 3 jaar zitten er op en dan komt de vraag of je weer herkiesbaar bent.

Ik heb de keus gemaakt om mijzelf niet herkiesbaar te stellen en dat heeft aan ene kant te maken met het feit dat ik een andere functie binnen mijn werk gaan vervullen hetgeen betekent dat ik andere werktijden krijg waardoor vergaderen haast niet mogelijk is en aan andere kant ben ik nog met veel andere functies actief waaronder bestuurslid van de voetbal wat ook zowel doordeweeks als zaterdags veel tijd vergt. Ik heb gemerkt dat als je alles goed wilt doen je keuzes moet maken en daarom heb ik gekozen om te stoppen als jeugdleider van de PODB. Ik heb het 3 jaar met plezier gedaan ondanks dat het niet altijd even vlekkeloos verliep. Ik wil dan ook alle jeugdleiders en andere leden van de clubs waarmee ik samen heb gewerkt dan ook hartelijk danken en wens iedereen succes bij hun club.

Omdat ik nog geen opvolger heb kunnen vinden wil ik langs deze weg een oproep doen dat mocht er iemand geïnteresseerd zijn in de functie van jeugdleider van PODB hij of zij contact kan opnemen met mij. Mijn e-mailadres is mgmschotman37 @ kpnmail.nl of anders kun je mij bellen via 06-12327672.

Als jeugdleider van de PODB ben je lid van het hoofdbestuur van de PODB. Er wordt 3x per seizoen vergaderd en dan als afsluiting de jaarvergadering. Bijkomende zaken zijn:
Schema maken wanneer de PODB Cupwedstrijden zijn en verenigingen benaderen om deze te organiseren.
Regelen van het persoonlijk kampioenschap van Overijssel in de kerstvakantie
Selectie maken voor de jeugddamdag
Sneldamkampioenschap (Anton Jurg toernooi) van Overijssel wordt samen met damclub Almelo gedaan.
Voorzitten jeugdleidersvergadering aan het eind van het seizoen.
Met vriendelijke groeten,
Maikel Schotman
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Alex

Re: Jeugdleider PODB

Post by Alex »

Dat zijn nogal wat taken voor de jeugdleider!
Is het idee om een jeugdcommissie samen te stellen? Dat zoekt wellicht makkelijker naar iemand die dan als jeugdleider fungeert. De taken worden dan immers verdeeld over meerdere mensen. Binnen de ZHDB werkt het in elk geval.
krammertje
Real name: Mark Hees

Post by krammertje »

Alex wrote:Dat zijn nogal wat taken voor de jeugdleider!
Is het idee om een jeugdcommissie samen te stellen? Dat zoekt wellicht makkelijker naar iemand die dan als jeugdleider fungeert. De taken worden dan immers verdeeld over meerdere mensen. Binnen de ZHDB werkt het in elk geval.
zo was het ook geregeld toen ik nog in het jeugdbestuur van de PODB zat. Is dat nu anders geworden?

Ik mis trouwens nog het schooldammen.....
Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin »

Alex wrote:Dat zijn nogal wat taken voor de jeugdleider!
Het komt er op neer dat de jeugdcommissie welke wel aanwezig is, helemaal stopt.
Dus we zijn op zoek naar een jeugdleider, die in samenwerking met anderen de jeugdtaken op zich wil nemen.

Het schooldammen klopt. Deze moest er ook nog bij komen.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Leri
Real name: Maikel van den Esker

Post by Leri »

Het schooldammen wordt niet door de jeugdleider van de PODB geregeld. Afgelopen jaar heeft H. Kaminga dit aangestuurd/ georganiseerd binnen de P.O.D.B..
Post Reply