Gebouwverbod

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Alex wrote:
Hanco Elenbaas wrote: Prettige Kerstdagen!
Van 't zelfde!
Dank je Alex, Hand in Hand Kameraden! En dat we maar snel weer een uitstekende trainer mogen krijgen!
Over dat gebouwverbod: met Kerst (!!) tijdens het pupillenkersttoernooi in Groningen en Delft laten die lui in Delft dat achterlijke gebouwverbod gewoon doorlopen voor de vader van een van de Nederlandse spelertjes.
Vrede op aarde.
reiger56

Post by reiger56 »

Hanco Elenbaas wrote: Wel weet ik dat ik in dertig jaar dammen in Haarlem en Amsterdam nooit gehoord heb van een royement of een gebouwverbod.
In Delft wordt daar helaas lichtzinniger mee omgegaan.
Bij DOS is dit voor zover ik weet in 84 jaar ook het eerste gebouwenverbod
Suggereren dat het bestuur van DOS hier lichtzinnig mee om gaat is je zoveelste lasterdaad tegen mensen die je niet eens kent.
Je blaat als een schaap over allerlei zaken waar je nog geen 10% vanaf weet.
Lees je iets over "profijt", dan ga je er maar van uit dat het over geld gaat.
En dan iemand beschuldigen van iets waarin je zelf afgestudeerd bent, maakt je een echte hypocriet. [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

reiger56 wrote:Bij DOS is dit voor zover ik weet in 84 jaar ook het eerste gebouwenverbod
Suggereren dat het bestuur van DOS hier lichtzinnig mee om gaat is je zoveelste lasterdaad tegen mensen die je niet eens kent.
Gefeliciteerd, jij hebt die primeur tot stand gebracht door met je portefeuille te zwaaien. Inmiddels weet ik meer over je dan je lief is.
Je moet je niet verbeelden dat omdat jij Gekke Gerritje bent, iedereen zich tot jouw niveau beperkt heeft.
[img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Guest

Post by Guest »

Alexander Presman, wakker worden!!!!

Deze thread gaat absoluut nergens over. Alleen maar zinloze moddersmijterij.

KUN JE DEZE THREAD SLUITEN?

Als je deze thread niet sluit dan zou het goed zijn uit te leggen waar deze thread over gaat zodat andere forumlezers het ook blijven snappen!
reiger56

Post by reiger56 »

Hanco Elenbaas wrote: Gefeliciteerd, jij hebt die primeur tot stand gebracht door met je portefeuille te zwaaien. Inmiddels weet ik meer over je dan je lief is.
Je moet je niet verbeelden dat omdat jij Gekke Gerritje bent, iedereen zich tot jouw niveau beperkt heeft.
Weer een leugen die je van horen zeggen hebt. Als het ten nadele is van diegenen die het niet met je eens zijn wil je de waarheid ook niet eens weten arrogante sukkel. Hans en ik hebben na die beschuldiging uitgebreid gecorrespondeerd en aan het eind schreef hij dat hij eindelijk begreep hoe het in elkaar zat en dat hij niets meer tegen mij had. Daarna schrijft hij brieven naar KNDB, WHDB en weet ik veel waar nog meer naar, en gaat gewoon door met zijn leugens. Het had familie van je kunnen zijn. Jullie zijn in ieder geval beiden even snel van begrip en zeer schadelijk voor de damwereld.
Guest

Post by Guest »

ALEXANDER.... waar ben?? Graag deze thread in een flame onderbrengen of liever nog volledig wegooien. Dit is zo ontzettend zinloos en echt zonde van je forum.
reiger56

Post by reiger56 »

Guest wrote:ALEXANDER.... waar ben?? Graag deze thread in een flame onderbrengen of liever nog volledig wegooien. Dit is zo ontzettend zinloos en echt zonde van je forum.
Guest heeft gelijk. Als die elenbaas nog onzin tegen mij wil uitkramen moet hij dat maar via mijn e-mail doen.
Dan hebben anderen er geen last van
Guest

Post by Guest »

Hanco Elenbaas wrote:Inmiddels weet ik meer over je dan je lief is.
Ugh, gaat dit over dammen?? Zijn er nog lezers over die zich afvragen waarom ik maar voor de armetierige anonimiteit heb gekozen?
Fred van Amersfoort

Post by Fred van Amersfoort »

Guest, je bent een enorme zeiksnor, het type Balkenende, moraalridder. Bah, mag ik even een teiltje?. Pas maar op dat je nooit in een grijs pak op een stoep gaat staan, massas zullen roepen: vuilnisman, mag deze zak ook mee? Ik hoop dat je eindelijk je muil is gaat houden met je irritante achterbakse vermomming als anoniem wijsneusje. Of je maakt je bekend, of je houdt gewoon je muil. Het is verdomme steeds of ik een lama hoor scheiten.
Fred van Amersfoort

Post by Fred van Amersfoort »

schijten met lange ij
Andre de Koning

Re: Harm Wiersma

Post by Andre de Koning »

[quote="Hanco Elenbaas"

Een aantal weken geleden heeft een vriend van mij, Léopold Sekongo uit Ivoorkust, eindelijk zijn permanente verblijfsvergunning gekregen, na jarenlange vergeefse pogingen. Het was Harm Wiersma die anderhalf jaar geleden in de zaak van Leo is gedoken en Leo daarna naar de uitstekende advocaat in Leeuwarden heeft gebracht die de procedure tegen de IND uiteindelijk voor Léopold heeft gewonnen.
Dit heeft Harm veel tijd en geld gekost.
Harm Wiersma, van wie ze in Damland allemaal zo goed weten dat hij een zakkenvuller zou zijn, deze Harm helpt ook asielzoekers uit andere landen in hun procedure tegen de incorrecte IND.
En die lapzwansen op de damfora ondertussen maar bezig met het zwart maken van Harm Wiersma, de "berekenende zakkenvuller".[/quote]

Ik heb de indruk, dat Harm Wiersma de woorden van de legendarische Pim niet goed begrepen heeft.
Guest

Post by Guest »

Fred van Amersfoort wrote:Guest, je bent een enorme zeiksnor, het type Balkenende, moraalridder. Bah, mag ik even een teiltje?. Pas maar op dat je nooit in een grijs pak op een stoep gaat staan, massas zullen roepen: vuilnisman, mag deze zak ook mee? Ik hoop dat je eindelijk je muil is gaat houden met je irritante achterbakse vermomming als anoniem wijsneusje. Of je maakt je bekend, of je houdt gewoon je muil. Het is verdomme steeds of ik een lama hoor scheiten.
Zo zo, stoere taal van Fred. Je bent een grote jongen, dat merk ik onmiddellijk. Je prachtige taalgebruik en spellingskennis verraadt de tact, inhoud en klasse van je persoonlijkheid. Ik ben diep onder de indruk.

Ik zal het je nog maar een keer uitleggen; ik hoop dat je hersenpan groot genoeg is om het te begrijpen:
- Dit forum gaat over dammen.
- Dit forum gaat niet over allerlei individuen en al zeker niet over karaktereigenschappen die niets met dammen te maken hebben (Sorry, beetje te lange zin voor je. Twee keer lezen helpt soms. Probeer het maar).
Last edited by Guest on Sat Dec 20, 2003 02:48, edited 1 time in total.
steenslag

Post by steenslag »

Hé hallo, mag ik een rondje voor de bar? Ik heb zojuist een wereldrecord gevestigd. Moet je hier eens kijken, wit speelt 18-12 en dan... oh, ik zie het al, verkeerde avond, verkeerde mensen, verkeerde kroeg misschien. Mag ik de rekening? Succes allemaal met je schijtende lama's en je legendarische Pim.
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

reiger56 wrote:
Hanco Elenbaas wrote: Gefeliciteerd, jij hebt die primeur tot stand gebracht door met je portefeuille te zwaaien. Inmiddels weet ik meer over je dan je lief is.
Weer een leugen die je van horen zeggen hebt. Als het ten nadele is van diegenen die het niet met je eens zijn wil je de waarheid ook niet eens weten arrogante sukkel. Hans en ik hebben na die beschuldiging uitgebreid gecorrespondeerd en aan het eind schreef hij dat hij eindelijk begreep hoe het in elkaar zat en dat hij niets meer tegen mij had. Daarna schrijft hij brieven naar KNDB, WHDB en weet ik veel waar nog meer naar, en gaat gewoon door met zijn leugens. Het had familie van je kunnen zijn. Jullie zijn in ieder geval beiden even snel van begrip en zeer schadelijk voor de damwereld.
Jumping to conclusions.
Eh, waar had ik geschreven dat Gerard Rijgersberg's slachtoffer Hans mij vertelde over diens met de portefeuille zwaaien???
Hans heeft me hier niks over doorgegeven. Hans wil niets liever dan verzoening.
Er zijn andere bronnen binnen je vereniging DOS Delft die genoeg van jou hebben. Ik begrijp steeds beter waarom. Als jij dat nou ook maar eens begreep!
Ik hoop voor je dat je het met me eens bent dat je Hans nu een welgemeend excuus verschuldigd bent.
Vrede op Aarde.
Hanco Elenbaas

Re: Harm Wiersma

Post by Hanco Elenbaas »

Andre de Koning wrote:
Hanco Elenbaas wrote:
Een aantal weken geleden heeft een vriend van mij, Léopold Sekongo uit Ivoorkust, eindelijk zijn permanente verblijfsvergunning gekregen, na jarenlange vergeefse pogingen. Het was Harm Wiersma die anderhalf jaar geleden in de zaak van Leo is gedoken en Leo daarna naar de uitstekende advocaat in Leeuwarden heeft gebracht die de procedure tegen de IND uiteindelijk voor Léopold heeft gewonnen.
Dit heeft Harm veel tijd en geld gekost.
Harm Wiersma, van wie ze in Damland allemaal zo goed weten dat hij een zakkenvuller zou zijn, deze Harm helpt ook asielzoekers uit andere landen in hun procedure tegen de incorrecte IND.
En die lapzwansen op de damfora ondertussen maar bezig met het zwart maken van Harm Wiersma, de "berekenende zakkenvuller".
Ik heb de indruk, dat Harm Wiersma de woorden van de legendarische Pim niet goed begrepen heeft.
Ik weet door (onder andere) bovenstaande dat de legendarische Harm de woorden van de legendarische Pim beter begrepen heeft dan degenen die beweren in Pim's naam ons volk te vertegenwoordigen.
Post Reply