Gisteravond bekeek ik het programma Kopspijkers.
De hameraars Robert ten Brink en Harry de Winter moesten antwoorden geven bij fragmenten die hun werden getoond.
In een programma fragment waarbij een presentator meeliep met een politieagent, werden er aan de scooter van een meisje geen gekke dingen aangetroffen. Zij mocht doorrijden de presentator vroeg nog even of ze haar papieren wel bij zich had. Dit had zij niet waarop de politie man haar alsnog een boete gaf.
Dit lokte Harry de Winter uit tot de uitspraak: WAT EEN NSB ER waarvan akte.

Kopspijkers
-
- Real name: Irene Stegeman
Ik zou zeggen tege Harry, pas maar op, Strax komt de KNDB eraan.... [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
-
Zouden er nog nominaties te vergeven zijn voor de gouden eikel of knuppel?Damkoningin wrote:Ik zou zeggen tege Harry, pas maar op, Strax komt de KNDB eraan.... [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
-
Bedoel je daar mij mee??? offe begrijp ik het verkeerd???Andre de Koning wrote:Zouden er nog nominaties te vergeven zijn voor de gouden eikel of knuppel?Damkoningin wrote:Ik zou zeggen tege Harry, pas maar op, Strax komt de KNDB eraan.... [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
-
Nee hoor, je was geen moment in mijn gedachten. Ik ken je niet eensDamkoningin wrote:Bedoel je daar mij mee??? offe begrijp ik het verkeerd???Andre de Koning wrote:Zouden er nog nominaties te vergeven zijn voor de gouden eikel of knuppel?Damkoningin wrote:Ik zou zeggen tege Harry, pas maar op, Strax komt de KNDB eraan.... [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
-
Andre de Koning wrote:Nee hoor, je was geen moment in mijn gedachten. Ik ken je niet eensDamkoningin wrote:Bedoel je daar mij mee??? offe begrijp ik het verkeerd???Andre de Koning wrote: Zouden er nog nominaties te vergeven zijn voor de gouden eikel of knuppel?
Ohw gelukkig dat je mij nie bedoelde [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] . Ik was al bang dat ik op tv kwam.. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Waar moet dit heen?
Irene Irene verpest toch niet elk topic [img]images/smilies/icon_evil.gif[/img]
-
En hier moet ik kwaad om worden??????? [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] Nej hoor.. ik zal mun mond wel houden.. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
-
Re: Kopspijkers
Is er al iets door het bestuur van de VARA besloten? Want dan moet de NOS misschien wel maatregelen nemen! [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]ktarinus wrote:Gisteravond bekeek ik het programma Kopspijkers.
De hameraars Robert ten Brink en Harry de Winter moesten antwoorden geven bij fragmenten die hun werden getoond.
In een programma fragment waarbij een presentator meeliep met een politieagent, werden er aan de scooter van een meisje geen gekke dingen aangetroffen. Zij mocht doorrijden de presentator vroeg nog even of ze haar papieren wel bij zich had. Dit had zij niet waarop de politie man haar alsnog een boete gaf.
Dit lokte Harry de Winter uit tot de uitspraak: WAT EEN NSB ER waarvan akte.