- NKRapid2011.jpg (150.86 KiB) Viewed 6749 times

NK rapid 2011 in De Bilt
-
- Real name: Michel Stempher
Re: NK rapid 2011 in De Bilt
Is er al een eindstand te vinden ergens? Op Toernooibase heb ik het NK Rapid nog niet kunnen vinden..
-
Groep A:groenteboer wrote:Is er al een eindstand te vinden ergens? Op Toernooibase heb ik het NK Rapid nog niet kunnen vinden..
1 Frerik Andriessen
2) Jean-Marc Ndjofang
3) Anton van Berkel
Groep B:
1) D. Riupasse
Groep C:
1) Melanie Voskuil
2) M. Hendriksen
- Andrew Tjon A Ong
Felicitaties aan Frerik!! Grote klasse! Er zit duidelijk nog veel progressie in het spel van Frerik. Hij lijkt met de dag sterker te worden. In juli jl. nog won hij het grote toernooi in Zuromin (Polen, 96 deelnemers)) met twee vingers in de neus. Zie foto:

https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop
Het prijzengeld van damtoernooien mag wel omhoog. Misschien dat Frerik dan geld genoeg heeft om een fatsoenlijke riem te kopen.
Lasst die Maschinen verhungern, Ihr Narren...
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!
Frerik (proficiat!!) is Luxemburger geworden of heeft ie onze vlag te vaak gewassen?
Waar blijven de officiële uitslagen?
Waar blijven de officiële uitslagen?

- Andrew Tjon A Ong
Foei Joost!ildjarn wrote:Het prijzengeld van damtoernooien mag wel omhoog. Misschien dat Frerik dan geld genoeg heeft om een fatsoenlijke riem te kopen.
Dat is de nieuwste mode!
...en anders zou Frerik voor niets zo'n mooie boxer gekocht hebben, als het niet te zien zou zijn

Over de riem of boxershort had ik geen opmerkingen, Frerik woont mij te dichtbij...Andrew Tjon A Ong wrote:Foei Alex!ildjarn wrote:Het prijzengeld van damtoernooien mag wel omhoog. Misschien dat Frerik dan geld genoeg heeft om een fatsoenlijke riem te kopen.
Dat is de nieuwste mode!
...en anders zou Frerik voor niets zo'n mooie boxer gekocht hebben, als het niet te zien zou zijn

- Andrew Tjon A Ong
Ja, Alex, ik was te snel met reageren. Is al gecorrigeerd! Dacht dat jij twee opmerkingen gemaakt had. Wat jouw opmerking over de vlag betreft: het is de Poolse interpretatie van de Nederlandse vlag.Alex wrote:Over de riem of boxershort had ik geen opmerkingen, Frerik woont mij te dichtbij...Andrew Tjon A Ong wrote:Foei Alex!ildjarn wrote:Het prijzengeld van damtoernooien mag wel omhoog. Misschien dat Frerik dan geld genoeg heeft om een fatsoenlijke riem te kopen.
Dat is de nieuwste mode!
-
- Real name: Alexander Presman
Ontvangen van Tonny Roeterdink
-
Tja, als men mij de TM-bestanden toestuurt heb ik ze vrij snel in Toernooibase. Aan een .jpg begin ik niet.Alex wrote: Waar blijven de officiële uitslagen?
https:toernooibase.kndb.nl More than 457.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 23.000 games broadcasted (semi-)live, more than 13.600 inserted tournaments!
Er is helaas wel met een erg oude versie van TM gewerkt. Vast geen koppelingen met Id's...Piet Bouma wrote:Tja, als men mij de TM-bestanden toestuurt heb ik ze vrij snel in Toernooibase. Aan een .jpg begin ik niet.Alex wrote: Waar blijven de officiële uitslagen?
-
Hoe kan dit? Het NK Rapid is toch onder auspiciën van de KNDB? De informatieverstrekking is naar mijn mening het belangrijkste onderdeel van de organisatie van een dergelijk damevenement. De KNDB blijft hoofdverantwoordelijk, dus dit is een gemiste kans van de KNDB en in het bijzonder van de coördinator persoonlijke wedstrijden KNDB. Op deze manier zullen we de damsport nooit redden.Alex wrote: Er is helaas wel met een erg oude versie van TM gewerkt. Vast geen koppelingen met Id's...
Sterker nog: met de huidige ICT moet het mogelijk zijn om bij een Zwitsers toernooi de uitslagen per ronde te updaten in Toernooibase.. (dus gewoon semi-live) De uitslagen worden tenslotte toch ingevoerd op de computer/laptop in Toernooimanager...
Er zal toch wel een actueel draaiboek zijn??? Anders bied ik me hierbij aan om het draaiboek te herschrijven.
Kom op mensen.. het is twee voor twaalf, de damsport staat op instorten! We moeten nu met z'n allen keihard aan de bak: bij ieder evenement van naam een zeer goede informatieverstrekking. Waar mogelijk live borden inzetten en vooral veel jonge mensen in de organisatie betrekken. Zo is het Koos van Amerongen onlangs gelukt om zelfs tv-aandacht te krijgen voor de halve finale van een NK jeugd. Het is dus nog steeds mogelijk; het is niet te laat!! Maar we moeten nu wel in actie komen!!
Om af te sluiten een prachtig citaat van Karel Glastra van Loon, dat de SP ook gebruikt als lijfspreuk:
Code: Select all
Blijf niet mokkend aan de kant staan
Stel een daad en toon je moed
Laat je woede hand in hand gaan
Met het goede dat je doet
-
Ach, met de oude bestanden kan ik ook wel een import forceren. Betekent wel alle deelnemers eenmalig invoeren in Toernooibase.Alex wrote:Er is helaas wel met een erg oude versie van TM gewerkt. Vast geen koppelingen met Id's...Piet Bouma wrote:Tja, als men mij de TM-bestanden toestuurt heb ik ze vrij snel in Toernooibase. Aan een .jpg begin ik niet.Alex wrote: Waar blijven de officiële uitslagen?
Vorig jaar kreeg ik op zondagavond de RTF-bestanden van Harry de Waard met alle ronde-uitslagen. Ook dat kan ik wel met een aantal slagen erin krijgen.
Neemt niet weg dat het inderdaad allemaal veel makkelijker kan. Vraag me af of een gedateerde Toernooimanagerversie van 2007 nog wel goede paringen produceert. Ik dacht dat Jan Masselink dat later nog sterk verbeterd had in TM. Misschien moeten we de titel van Frerik maar ongeldig verklaren.....

En het is zo makkelijk dat updaten van Toernooimanager en de KNDB.dat en FMJD.dat bestanden er even bij importeren.
https:toernooibase.kndb.nl More than 457.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 23.000 games broadcasted (semi-)live, more than 13.600 inserted tournaments!
-
Heb je inmiddels al de TM-bestanden ontvangen, Piet? Het wordt nu wel eens tijd dat de organisatie wat van zich laat horen..