Uitstekend werk, Piet!!

Toernooibase
-
groenteboer
- Real name: Michel Stempher
Toernooibase
Ik zie dat Toernooibase een hele vernieuwing ondergaat
Uitstekend werk, Piet!!
Uitstekend werk, Piet!!
Re: Toernooibase
off topic, maar toch even een vraagje, ik probeer Klaas Bor te berijken maar zijn mailbox blijkt vol te zijn. Heeft iemand andere contact gegevens van Klaas? telefoonnummer, tweede mail adres, ik gebruik klaasbor@planet.nl
-
groenteboer
- Real name: Michel Stempher
Volgens mij is dit zijn oude e-mailadres. Zijn huidige zou klaasbor(AT)gmail.com moeten zijn.Dieter wrote:off topic, maar toch even een vraagje, ik probeer Klaas Bor te berijken maar zijn mailbox blijkt vol te zijn. Heeft iemand andere contact gegevens van Klaas? telefoonnummer, tweede mail adres, ik gebruik klaasbor@planet.nl
-
henk stoop
Klopt.groenteboer wrote:Volgens mij is dit zijn oude e-mailadres. Zijn huidige zou klaasbor(AT)gmail.com moeten zijn.Dieter wrote:off topic, maar toch even een vraagje, ik probeer Klaas Bor te berijken maar zijn mailbox blijkt vol te zijn. Heeft iemand andere contact gegevens van Klaas? telefoonnummer, tweede mail adres, ik gebruik klaasbor@planet.nl
Zie ook: www.turbodambase.com
mijn dank.henk stoop wrote:Klopt.groenteboer wrote:Volgens mij is dit zijn oude e-mailadres. Zijn huidige zou klaasbor(AT)gmail.com moeten zijn.Dieter wrote:off topic, maar toch even een vraagje, ik probeer Klaas Bor te berijken maar zijn mailbox blijkt vol te zijn. Heeft iemand andere contact gegevens van Klaas? telefoonnummer, tweede mail adres, ik gebruik klaasbor@planet.nl
Zie ook: http://www.turbodambase.com
-
Bert Aalberts
Als ik op Toernooibase het bord wil draaien en op 'Flip' druk, blijven de namen aan dezelfde kant van het bord staan. Dit ging eerder volgens mij wel goed. Hoe komt dat?
-
Piet Bouma
Hendrik Veenstra heeft gisteren een update gedaan mbt de Oerterp-appletBert Aalberts wrote:Als ik op Toernooibase het bord wil draaien en op 'Flip' druk, blijven de namen aan dezelfde kant van het bord staan. Dit ging eerder volgens mij wel goed. Hoe komt dat?
(zou nu beter te bezichtigen zijn op mobiel).
Mogelijk dat dit ten koste gegaan (bugje) is van de flip-functie.
Ik heb hem een mailtje gezonden.
Overigens heb ik er niet last van.
https:toernooibase.kndb.nl More than 457.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 23.000 games broadcasted (semi-)live, more than 13.600 inserted tournaments!
-
hendrikv
- Real name: Hendrik Veenstra
Bij mij werkt het ook gewoon (chrome/firefox/IE)
Misschien dat het iets met verschillende browsersversies te maken heeft.
Met welke browser zit jij te werken Bert?
Weet er iemand wie de app Dam-wijs voor de iPhone heeft gemaakt? Deze heeft een link naar de pagina's van de nationale competitie 2011/2012 op ToernooiBase. Er wordt beloofd dat je de partijen kunt naspelen, maar ik krijg de PDN als tekst binnen. Hebben meer mensen hier last van?
-
Bert Aalberts
Ik gebruikte Google Chrome. Inmiddels heb ik het ook geprobeerd via IE, maar daar precies hetzelfde. De pasfoto's wisselen wel, maar de namen blijven staan.hendrikv wrote:Bij mij werkt het ook gewoon (chrome/firefox/IE)
-
hendrikv
AHA, de namen blijven staan. Ik keek alleen naar de pasfoto's. Ik zal kijken of ik dit kan oplossen.
Bedankt voor de tip.
Bedankt voor de tip.
-
hendrikv
ok, je kan weer flippen 
-
Piet Bouma
Dit topic gaat over Damwijs in het forum:GuidoB wrote:Weet er iemand wie de app Dam-wijs voor de iPhone heeft gemaakt? Deze heeft een link naar de pagina's van de nationale competitie 2011/2012 op ToernooiBase. Er wordt beloofd dat je de partijen kunt naspelen, maar ik krijg de PDN als tekst binnen. Hebben meer mensen hier last van?
viewtopic.php?f=53&t=2939&hilit=Damwijs
https:toernooibase.kndb.nl More than 457.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 23.000 games broadcasted (semi-)live, more than 13.600 inserted tournaments!
-
Piet Bouma
KPN blokkeert mail na lek. Alternatief e-mail adres.
In verband met een hack van KPN gegevens zijn bij twee miljoen klanten van de KPN tijdelijk de e-mailboxen geblokkeerd. Ik behoor ook tot de ongelukkigen. Heeft u toch dringende zaken met betrekking tot Toernooibase, dan kunt u het volgende alternatief gebruiken: bouma89 apesturtsje gmail.com. Het zal duidelijk zijn dat het apesturtsje door een ander teken vervangen moet worden.
In verband met een hack van KPN gegevens zijn bij twee miljoen klanten van de KPN tijdelijk de e-mailboxen geblokkeerd. Ik behoor ook tot de ongelukkigen. Heeft u toch dringende zaken met betrekking tot Toernooibase, dan kunt u het volgende alternatief gebruiken: bouma89 apesturtsje gmail.com. Het zal duidelijk zijn dat het apesturtsje door een ander teken vervangen moet worden.
ToernooiBase ligt er weer uit