Toernooibase

groenteboer
Real name: Michel Stempher

Toernooibase

Post by groenteboer »

Ik zie dat Toernooibase een hele vernieuwing ondergaat :D

Uitstekend werk, Piet!! :-D
Dieter

Re: Toernooibase

Post by Dieter »

off topic, maar toch even een vraagje, ik probeer Klaas Bor te berijken maar zijn mailbox blijkt vol te zijn. Heeft iemand andere contact gegevens van Klaas? telefoonnummer, tweede mail adres, ik gebruik klaasbor@planet.nl
groenteboer
Real name: Michel Stempher

Post by groenteboer »

Dieter wrote:off topic, maar toch even een vraagje, ik probeer Klaas Bor te berijken maar zijn mailbox blijkt vol te zijn. Heeft iemand andere contact gegevens van Klaas? telefoonnummer, tweede mail adres, ik gebruik klaasbor@planet.nl
Volgens mij is dit zijn oude e-mailadres. Zijn huidige zou klaasbor(AT)gmail.com moeten zijn.
henk stoop

Post by henk stoop »

groenteboer wrote:
Dieter wrote:off topic, maar toch even een vraagje, ik probeer Klaas Bor te berijken maar zijn mailbox blijkt vol te zijn. Heeft iemand andere contact gegevens van Klaas? telefoonnummer, tweede mail adres, ik gebruik klaasbor@planet.nl
Volgens mij is dit zijn oude e-mailadres. Zijn huidige zou klaasbor(AT)gmail.com moeten zijn.
Klopt.
Zie ook: www.turbodambase.com
Dieter

Post by Dieter »

henk stoop wrote:
groenteboer wrote:
Klopt.
Zie ook: http://www.turbodambase.com
mijn dank.
Bert Aalberts

Post by Bert Aalberts »

Als ik op Toernooibase het bord wil draaien en op 'Flip' druk, blijven de namen aan dezelfde kant van het bord staan. Dit ging eerder volgens mij wel goed. Hoe komt dat?
Piet Bouma

Post by Piet Bouma »

Bert Aalberts wrote:Als ik op Toernooibase het bord wil draaien en op 'Flip' druk, blijven de namen aan dezelfde kant van het bord staan. Dit ging eerder volgens mij wel goed. Hoe komt dat?
Hendrik Veenstra heeft gisteren een update gedaan mbt de Oerterp-applet
(zou nu beter te bezichtigen zijn op mobiel).
Mogelijk dat dit ten koste gegaan (bugje) is van de flip-functie.
Ik heb hem een mailtje gezonden.
Overigens heb ik er niet last van.
https:toernooibase.kndb.nl More than 457.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 23.000 games broadcasted (semi-)live, more than 13.600 inserted tournaments!
hendrikv
Real name: Hendrik Veenstra

Post by hendrikv »

Bij mij werkt het ook gewoon (chrome/firefox/IE)
Misschien dat het iets met verschillende browsersversies te maken heeft.
Met welke browser zit jij te werken Bert?
GuidoB

Post by GuidoB »

Weet er iemand wie de app Dam-wijs voor de iPhone heeft gemaakt? Deze heeft een link naar de pagina's van de nationale competitie 2011/2012 op ToernooiBase. Er wordt beloofd dat je de partijen kunt naspelen, maar ik krijg de PDN als tekst binnen. Hebben meer mensen hier last van?
Bert Aalberts

Post by Bert Aalberts »

hendrikv wrote:Bij mij werkt het ook gewoon (chrome/firefox/IE)
Misschien dat het iets met verschillende browsersversies te maken heeft.
Met welke browser zit jij te werken Bert?
Ik gebruikte Google Chrome. Inmiddels heb ik het ook geprobeerd via IE, maar daar precies hetzelfde. De pasfoto's wisselen wel, maar de namen blijven staan.
hendrikv

Post by hendrikv »

AHA, de namen blijven staan. Ik keek alleen naar de pasfoto's. Ik zal kijken of ik dit kan oplossen.
Bedankt voor de tip.
hendrikv

Post by hendrikv »

ok, je kan weer flippen :D
Piet Bouma

Post by Piet Bouma »

GuidoB wrote:Weet er iemand wie de app Dam-wijs voor de iPhone heeft gemaakt? Deze heeft een link naar de pagina's van de nationale competitie 2011/2012 op ToernooiBase. Er wordt beloofd dat je de partijen kunt naspelen, maar ik krijg de PDN als tekst binnen. Hebben meer mensen hier last van?
Dit topic gaat over Damwijs in het forum:

viewtopic.php?f=53&t=2939&hilit=Damwijs
https:toernooibase.kndb.nl More than 457.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 23.000 games broadcasted (semi-)live, more than 13.600 inserted tournaments!
Piet Bouma

Post by Piet Bouma »

KPN blokkeert mail na lek. Alternatief e-mail adres.
In verband met een hack van KPN gegevens zijn bij twee miljoen klanten van de KPN tijdelijk de e-mailboxen geblokkeerd. Ik behoor ook tot de ongelukkigen. Heeft u toch dringende zaken met betrekking tot Toernooibase, dan kunt u het volgende alternatief gebruiken: bouma89 apesturtsje gmail.com. Het zal duidelijk zijn dat het apesturtsje door een ander teken vervangen moet worden.
Alex

Post by Alex »

ToernooiBase ligt er weer uit :?
Post Reply