Uitstekend werk, Piet!!

Volgens mij is dit zijn oude e-mailadres. Zijn huidige zou klaasbor(AT)gmail.com moeten zijn.Dieter wrote:off topic, maar toch even een vraagje, ik probeer Klaas Bor te berijken maar zijn mailbox blijkt vol te zijn. Heeft iemand andere contact gegevens van Klaas? telefoonnummer, tweede mail adres, ik gebruik klaasbor@planet.nl
Klopt.groenteboer wrote:Volgens mij is dit zijn oude e-mailadres. Zijn huidige zou klaasbor(AT)gmail.com moeten zijn.Dieter wrote:off topic, maar toch even een vraagje, ik probeer Klaas Bor te berijken maar zijn mailbox blijkt vol te zijn. Heeft iemand andere contact gegevens van Klaas? telefoonnummer, tweede mail adres, ik gebruik klaasbor@planet.nl
mijn dank.henk stoop wrote:Klopt.groenteboer wrote:Volgens mij is dit zijn oude e-mailadres. Zijn huidige zou klaasbor(AT)gmail.com moeten zijn.Dieter wrote:off topic, maar toch even een vraagje, ik probeer Klaas Bor te berijken maar zijn mailbox blijkt vol te zijn. Heeft iemand andere contact gegevens van Klaas? telefoonnummer, tweede mail adres, ik gebruik klaasbor@planet.nl
Zie ook: http://www.turbodambase.com
Hendrik Veenstra heeft gisteren een update gedaan mbt de Oerterp-appletBert Aalberts wrote:Als ik op Toernooibase het bord wil draaien en op 'Flip' druk, blijven de namen aan dezelfde kant van het bord staan. Dit ging eerder volgens mij wel goed. Hoe komt dat?
Ik gebruikte Google Chrome. Inmiddels heb ik het ook geprobeerd via IE, maar daar precies hetzelfde. De pasfoto's wisselen wel, maar de namen blijven staan.hendrikv wrote:Bij mij werkt het ook gewoon (chrome/firefox/IE)
Misschien dat het iets met verschillende browsersversies te maken heeft.
Met welke browser zit jij te werken Bert?
Dit topic gaat over Damwijs in het forum:GuidoB wrote:Weet er iemand wie de app Dam-wijs voor de iPhone heeft gemaakt? Deze heeft een link naar de pagina's van de nationale competitie 2011/2012 op ToernooiBase. Er wordt beloofd dat je de partijen kunt naspelen, maar ik krijg de PDN als tekst binnen. Hebben meer mensen hier last van?