Henk Stoop verbeekt duurrecord

Post Reply
Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Henk Stoop verbeekt duurrecord

Post by Kosmos »

Ik wil mijn lieve vijand Henk Stoop hartelijk feliciteren met het record duurdammen!
Ik las eens dat iemand gezegd heeft (de naam wil me even niet te binnen schieten :wink: ...) je vijanden lief te hebben, helemaal geen gek advies...
Heaven is no location, but a state of mind
Koos van Amerongen

Re: Henk Stoop verbeekt duurrecord

Post by Koos van Amerongen »

Leuk record om aan te vallen.
Wie weet ga ik het wel een keertje proberen....
Maar: zie maar eens tegenstanders te vinden die 's nachts tegen je willen dammen.
groenteboer
Real name: Michel Stempher

Post by groenteboer »

Zou het record eigenlijk niet in handen moeten zijn van Ton Sijbrands??? In zijn laatste blinddamsimultaan ging hij heel ver boven het record heen.....
GuidoB

Post by GuidoB »

groenteboer wrote:Zou het record eigenlijk niet in handen moeten zijn van Ton Sijbrands??? In zijn laatste blinddamsimultaan ging hij heel ver boven het record heen.....
Nou nee, hoor. De simultaans van Sijbrands duren lang, maar geen 59 uur. De laatste poging was verreweg de langste en duurde 42 uur. Verder zou het record dan niet naar Sijbrands moeten gaan, maar naar zijn laatste tegenstander. Sijbrands zelf heeft bij de simultaan immers geen schijf aangeraakt...
groenteboer
Real name: Michel Stempher

Post by groenteboer »

GuidoB wrote:
groenteboer wrote:Zou het record eigenlijk niet in handen moeten zijn van Ton Sijbrands??? In zijn laatste blinddamsimultaan ging hij heel ver boven het record heen.....
Nou nee, hoor. De simultaans van Sijbrands duren lang, maar geen 59 uur. De laatste poging was verreweg de langste en duurde 42 uur. Verder zou het record dan niet naar Sijbrands moeten gaan, maar naar zijn laatste tegenstander. Sijbrands zelf heeft bij de simultaan immers geen schijf aangeraakt...
Oow 42 uur ''maar'' :-) Ik had even de indruk dat dit wel 70 uren waren ofzo :P
Post Reply