klotsende knietjes aan het front

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Post Reply
Fred van Amersfoort

klotsende knietjes aan het front

Post by Fred van Amersfoort »

Ik begrijp uit de berichten dat nu de troepen voor de poorten van Kabul staan de legerleiding de beslissende veldslag nog even niet aandurft. Bang dat de Apeldoorners nog ergens een geheim wapen in de echoput verborgen houden. En, mijne heren, ik denk dat dat ook het geval is. Kijk een geschorste speler opstellen is op zich al een uitdaging maar nu dat mogelijk blijkt gaan er zelfs geruchten dat ook overleden dammers weer gewoon speelgerechtigd zijn. Al met al moet je sowieso uitkijken want de sponsor daar doet iets met bronbemaling en voor je het weet ligt Huissen weer gewoon aan de Noordzee. Ik ben natuurlijk volstrekt partijdig maar het overspelen van de wedstrijd zou erg verstandig zijn. Niet alleen omdat dat terecht is maar ook om te voorkomen dat Apeldoorn zich daadwerkelijk terugtrekt en voor altijd de dolkstootlegende als argument kan aanvoeren. Als die mannen uit Hengelo echt zo goed zijn rollen ze er toch gewoon nog een keertje overheen? Spelen dus.
Eric van Dusseldorp

Re: klotsende knietjes aan het front

Post by Eric van Dusseldorp »

Fred van Amersfoort wrote:Ik begrijp uit de berichten dat nu de troepen voor de poorten van Kabul staan de legerleiding de beslissende veldslag nog even niet aandurft. Bang dat de Apeldoorners nog ergens een geheim wapen in de echoput verborgen houden. En, mijne heren, ik denk dat dat ook het geval is. Kijk een geschorste speler opstellen is op zich al een uitdaging maar nu dat mogelijk blijkt gaan er zelfs geruchten dat ook overleden dammers weer gewoon speelgerechtigd zijn. Al met al moet je sowieso uitkijken want de sponsor daar doet iets met bronbemaling en voor je het weet ligt Huissen weer gewoon aan de Noordzee. Ik ben natuurlijk volstrekt partijdig maar het overspelen van de wedstrijd zou erg verstandig zijn. Niet alleen omdat dat terecht is maar ook om te voorkomen dat Apeldoorn zich daadwerkelijk terugtrekt en voor altijd de dolkstootlegende als argument kan aanvoeren. Als die mannen uit Hengelo echt zo goed zijn rollen ze er toch gewoon nog een keertje overheen? Spelen dus.
Jij bent wel de grootste ontdekking naar aanleiding van Tjallinggate.
Boze mensen komen doorgaans met de beste stylistische uitingen. Welkom op dit soort forums en ga zo door!
Wytze Sytsma

Re: klotsende knietjes aan het front

Post by Wytze Sytsma »

Fred van Amersfoort wrote:Als die mannen uit Hengelo echt zo goed zijn rollen ze er toch gewoon nog een keertje overheen?
Ach, zaterdag kwamen we nog uit Enschede! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Post Reply