verzoekjes voor partijnotaties of damproblemen

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Post Reply
Eddie van de Acker

verzoekjes voor partijnotaties of damproblemen

Post by Eddie van de Acker »

Wel eens op zoek naar een bepaalde partij of probleem ? Misschien is deze plaats geschikt om de gewenste info te pakken te krijgen. Daarom maar eens een aparte thread aangemaakt.

Zelf ben ik de afgelopen jaren bezig geweest met het digitaliseren en beter systematiseren van het Archief Groeneveld, het miniaturenarchief dat na Groeneveld en Rob Spijkers door mij wordt bijgehouden. Ik denk dat veel Oost-Europese concoursen nog tal van niet in het AG opgenomen 7 om 7 problemen hebben opgeleverd, maar hoe ik de bestanden moet bemachtigen weet ik niet. Een paar problemisten heb ik al gemaild, zonder antwoord terug te krijgen.

O.a. op de site http://virmismasiulis.tripod.com/draugh.htm staan aardig wat recente creaties, maar ik zie bijvoorbeeld dat het kampioenschap van Litouwen al zeker teruggaat tot de jaren tachtig. Wie heeft al dit soort materiaal in zijn bezit of weet waar ik dat kan vinden ?

[img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]
A.Presman
Real name: Alexander Presman

Post by A.Presman »

Waarschijnlijk de bekende Litouwse problemist Algimantas Kaciuska is wel een geschikte man. Ik heb je zijn e-mail via PM verzonden.
In welke formaat bewaar je je miniaturenarchief?
Eddie van de Acker

Post by Eddie van de Acker »

In .txt, neemt weinig ruimte in.
O.a. Kaciuska heb ik benaderd, helaas geen antwoord gekregen.
A.Presman
Real name: Alexander Presman

Post by A.Presman »

Wil je mij een voorbeeld e-mailen? Bedankt.
Post Reply