Donderdag 2 oktober
1. Een rondtoernooi met per speler 20 minuten bedenktijd + 10 seconden per zet
9.00 uur tot 12.00 uur
2. indien er nog geen beslissing is:
een rondtoernooi met per speler 10 minuten bedenktijd plus 5 seconden per zet
13.00 uur tot 14.30 uur
3. indien er nog geen beslissing is:
opnieuw een rondtoernooi met per speler 10 minuten bedenktijd plus 5 seconden per zet
14.30 uur tot 16.00 uur
4. indien er nog geen beslissing is:
opnieuw een rondtoernooi met per speler 10 minuten bedenktijd plus 5 seconden per zet
16.00 uur tot 17.30 uur
De beeldopnamen zijn van karige kwaliteit.
Ik zie helemaal niet waar de zwarte stukken staan!
Daar moet toch wel een oplossing voor zijn, betere belichting, andere kleur velden?
Ik mis ook de notaties en de uitslagen.
Kan er niet op een electronisch bord gespeeld worden? Dan verschijnen de zetten automatisch in beeld. En een shot van de spelers hoort er natuurlijk ook bij!
Maar goed, misschien gaan zulke dingen in de toekomst beter, laten we hopen.
Enkele dagen was de site niet bereikbaar.
Volgens mij gaat deze barrage op deze manier goeddeels aan het publiek voorbij. Naar mijn mening zou je ook niet zo lang moeten wachten met de beslissing om de wereldtitel afdwingen.
Valneris en Georgiev er eens lekker tegenaan en Georgiev wint in de omsingeling van valneris en prolongeert zijn wereldtitel! [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]
Hoeveel mensen zijn live getuige geweest?
Jammer dak niet precies zag wat er gebeurde, want waar stonden toch die zwarte schijven?
Kosmos wrote:Valneris en Georgiev er eens lekker tegenaan en Georgiev wint in de omsingeling van valneris en prolongeert zijn wereldtitel! [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]
Hoeveel mensen zijn live getuige geweest?
Jammer dak niet precies zag wat er gebeurde, want waar stonden toch die zwarte schijven?
Ik heb het wel goed kunnen volgen op de pc op mijn werk. Een mooie partij van Georgiew. Ik hoop dat Valneris stand houdt in de laatste ronde.
Kosmos wrote:Valneris en Georgiev er eens lekker tegenaan en Georgiev wint in de omsingeling van valneris en prolongeert zijn wereldtitel! [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]
Nog niet. Er volgt nog Tsjizjov - Valneris?!
En bij de overwinning haalt Valneris nog tweede plaats en de match in 2004.
Voor Tsjizjov is ook overwinnig vereist om met Georgiev gelijk komen en morgen voor de titel aan gaan strijden.
Aan de hand ligt dat Tsjizhov zal rustig spelen met remise in zicht. Maar als Valneris zal te ver gaan - dan tegenaanvallen...
Heeja, ze gaan verder.
Vreemde situatie nu: Valneris moet winnen om terug te komen, daarmee Tsjizjow bevoordelend!
Spannende stand inmiddels.....
Dus jij had scherp beeld, Eric?
Nog niet. Er volgt nog Tsjizjov - Valneris?!
En bij de overwinning haalt Valneris nog tweede plaats en de match in 2004.
Voor Tsjizjov is ook overwinnig vereist om met Georgiev gelijk komen en morgen voor de titel aan gaan strijden.
Aan de hand ligt dat Tsjizhov zal rustig spelen met remise in zicht. Maar als Valneris zal te ver gaan - dan tegenaanvallen...