GERARD DE GROOT AFGETREDEN??
- Hanco Elenbaas
GERARD DE GROOT AFGETREDEN??
Wie kan bevestigen dat het gerucht waar is dat Gerard de Groot zich heeft teruggetrokken als vice-voorzitter van de bondsraad??
En wat is de officiële reden?
-
Re: GERARD DE GROOT AFGETREDEN??
Uit het verslag informele bijeenkomst Bondsraad 13 september 2003Hanco Elenbaas wrote:Wie kan bevestigen dat het gerucht waar is dat Gerard de Groot zich heeft teruggetrokken als vice-voorzitter van de bondsraad??
Mededelingen
De Groot deelt mee dat hij bij de volgende vergadering zijn functie als plaatsvervangend voorzitter ter beschikking zal stellen. Door diverse omstandigheden heeft hij de afgelopen maanden minder tijd dan gewenst kunnen besteden aan het functioneren van de bondsraad en de relatie met andere KNDB-organen. Hij verwacht dat iemand anders die er meer tijd aan kan besteden de functie beter kan invullen.
-
- Hanco Elenbaas
Nee hoor Gerard, ik verwachtte geen dubbele bodem. Ik dacht alleen aan andere redenen, maar dat blijkt onterecht.Gerard de Groot wrote:De officiele reden is inderdaad tijd (het gebrek daaraan). En dat is ook de inofficiele reden mocht Hanco een dubbele bodem verwachten.
Al met al een verstandige beslissing, die navolging verdient door andere bondsraadleden.
Ik hoop dat je veel van je andere positieve activiteiten op damgebied wel kunt voortzetten. De damwereld is je veel dank verschuldigd en dat meen ik oprecht!
- Hanco Elenbaas
Waar kan ik dit verslag vinden Eric?Eric van Dusseldorp wrote:Uit het verslag informele bijeenkomst Bondsraad 13 september 2003Hanco Elenbaas wrote:Wie kan bevestigen dat het gerucht waar is dat Gerard de Groot zich heeft teruggetrokken als vice-voorzitter van de bondsraad??
Mededelingen
De Groot deelt mee dat hij bij de volgende vergadering zijn functie als plaatsvervangend voorzitter ter beschikking zal stellen. Door diverse omstandigheden heeft hij de afgelopen maanden minder tijd dan gewenst kunnen besteden aan het functioneren van de bondsraad en de relatie met andere KNDB-organen. Hij verwacht dat iemand anders die er meer tijd aan kan besteden de functie beter kan invullen.
-
Omdat ik reservebondsraadslid ben (Kring voor Damproblematiek) heb ik het verslag van Pieter Kuijper gemaild gekregen. Als ik thuis ben wil ik het wel naar je mailen. Nog meer liefhebbers?Hanco Elenbaas wrote:Waar kan ik dit verslag vinden Eric?Eric van Dusseldorp wrote:Uit het verslag informele bijeenkomst Bondsraad 13 september 2003Hanco Elenbaas wrote:Wie kan bevestigen dat het gerucht waar is dat Gerard de Groot zich heeft teruggetrokken als vice-voorzitter van de bondsraad??
Mededelingen
-
- Real name: Alexander Presman
Indien verslag alleen voor interne gebruik is bestemd zou je, Eric, deze ook niet mailen naar anderen.Eric van Dusseldorp wrote: Omdat ik reservebondsraadslid ben (Kring voor Damproblematiek) heb ik het verslag van Pieter Kuijper gemaild gekregen. Als ik thuis ben wil ik het wel naar je mailen. Nog meer liefhebbers?
Indien niet - publiceer het gewoon hier! Zijn er waarschijnlijk meer geinteresserden.
graag eric, d.vangortel@devastezet.nlEric van Dusseldorp wrote:Omdat ik reservebondsraadslid ben (Kring voor Damproblematiek) heb ik het verslag van Pieter Kuijper gemaild gekregen. Als ik thuis ben wil ik het wel naar je mailen. Nog meer liefhebbers?Hanco Elenbaas wrote:Waar kan ik dit verslag vinden Eric?Eric van Dusseldorp wrote: Uit het verslag informele bijeenkomst Bondsraad 13 september 2003
Mededelingen
-
Nou graag aangezien ik reservebondsraadlid namens Zuid Holland Zuid ben, wil ik uiteraard ook zo goed mogelijk op de hoogte blijven. Mijn email adres is peterelly@zonnet.nlEric van Dusseldorp wrote:Omdat ik reservebondsraadslid ben (Kring voor Damproblematiek) heb ik het verslag van Pieter Kuijper gemaild gekregen. Als ik thuis ben wil ik het wel naar je mailen. Nog meer liefhebbers?Hanco Elenbaas wrote:Waar kan ik dit verslag vinden Eric?Eric van Dusseldorp wrote: Uit het verslag informele bijeenkomst Bondsraad 13 september 2003
Mededelingen
- Hanco Elenbaas
Ik ook graag Eric! Kun je het zaterdag meenemen? Of hier plaatsen, zoals Alexander al voorstelde?Eric van Dusseldorp wrote:Omdat ik reservebondsraadslid ben (Kring voor Damproblematiek) heb ik het verslag van Pieter Kuijper gemaild gekregen. Als ik thuis ben wil ik het wel naar je mailen. Nog meer liefhebbers?Hanco Elenbaas wrote:Waar kan ik dit verslag vinden Eric?Eric van Dusseldorp wrote: Uit het verslag informele bijeenkomst Bondsraad 13 september 2003
Mededelingen
-
Hanco,Hanco Elenbaas wrote:Al met al een verstandige beslissing, die navolging verdient door andere bondsraadleden.
Ik hoop dat je veel van je andere positieve activiteiten op damgebied wel kunt voortzetten. De damwereld is je veel dank verschuldigd en dat meen ik oprecht!
Ik blijf wel gewoon lid van de bondsraad hoor, in ieder geval tot de rechter ons ontbindt. [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
- Hanco Elenbaas
Daarna mag je ook wel weer terugkomen Gerard, geen probleem! [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]Gerard de Groot wrote:Hanco,Hanco Elenbaas wrote:Al met al een verstandige beslissing, die navolging verdient door andere bondsraadleden.
Ik blijf wel gewoon lid van de bondsraad hoor, in ieder geval tot de rechter ons ontbindt. [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Eric bedankt voor het verslag.Gerard de Groot wrote:Hanco,Hanco Elenbaas wrote:Al met al een verstandige beslissing, die navolging verdient door andere bondsraadleden.
Een nieuw dieptepunt dit verslag, ik verlies zo wel het laatste sprankje hoop op een goede afloop. Hoe ver kunnen bestuurders afstaan van de werkelijkheid. In wat verder ter tafel komt vernemen we dat het voorstel van de werkgroep puntentelling is om ook de HF met DT te spelen en de aanwezige raadsleden weten niets beters te bedenken dan het advies dit wel goed te motiveren.
Tegenstand? welke tegenstand? gevolgen? welke gevolgen??
Weet wel heren bondsraadleden dat wat nu staat te gebeuren jullie en alleen jullie verantwoordelijkheid is.