magnetische zakdambordjes
-
magnetische zakdambordjes
redelijke magnetische zakdambordjes te koop
Gegevens onder voorbehouid:
prijs: € 11,50
verzendkosten: € 15,00
materiaal: plastic
uitklapbaar koffermodel met opbergruimte aan weerszijden
omslag is grijs, bordje heeft gele en zwarte velden
schijven: zwart en wit
maten, indien gesloten: B= 17,5 cm L=10,5 H= 3.7 cm
Uitgeklapt: 17,5 x 21 cm
Gewicht: 0,2 kg
Inlichtingen bij;
VARIANTES in Parijs
info@variantes.com
www.variantes.com
Inlichtingen bij;
VARIANTES in Parijs
info@variantes.com
www.variantes.com
Re: magnetische zakdambordjes
10x10?jellegroeneveld wrote:redelijke magnetische zakdambordjes te koop
Inlichtingen bij;
VARIANTES in Parijs
info@variantes.com
www.variantes.com
De verzendkosten lijken me met 15 euro aan de hoge kant. Met een prijsvechter vlieg je tegenwoordig naar Parijs voor 9 euro ...
-
Ik vind het wel belangrijke info van Jelle Groeneveld.
10x10 zakdambordjes dreigen uitgestorven te raken.
Misschien worden ze in Brazilie nog gemaakt, ooit heb ik een in dat land vervaardigd bordje in mijn bezit gehad.
En Hein, als jij een duur hotel kan betalen, dan kunnen die dambordjes er ook nog wel bij.
Misschien worden ze in Brazilie nog gemaakt, ooit heb ik een in dat land vervaardigd bordje in mijn bezit gehad.
En Hein, als jij een duur hotel kan betalen, dan kunnen die dambordjes er ook nog wel bij.
-
Ook in Polen volgens Pawlicki geen magnetische zakdambordjes te koop.
Wel andere damborden en aardige productiefotos's op de site van Pawlicki.
www.warcaby.com.pl (on left frame - down)
Wellicht kortingen te bedingen bij grotere afname of rechtstreeks betrekken vanaf fabriek of importeur.
De KNDB is ingelicht.
Wel andere damborden en aardige productiefotos's op de site van Pawlicki.
www.warcaby.com.pl (on left frame - down)
Wellicht kortingen te bedingen bij grotere afname of rechtstreeks betrekken vanaf fabriek of importeur.
De KNDB is ingelicht.
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
Waar kan ik dat bordje vinden? Als ik zoek op 'dames' krijg ik de volgende resultaten:
http://pleindejeux.com/index.php?select ... =dames&=Ok
http://pleindejeux.com/index.php?select ... =dames&=Ok
-
Ik vind het ook belangrijke info, maar wil wel zeker weten dat het 10x10-bordjes zijn. Inmiddels heb ik een ongelooflijke verzameling 8x8 magnetische zakdambordjes, stuk voor stuk cadeau gekregen van allerlei familieleden die oprecht denken me daarmee een plezier te doen.Eric van Dusseldorp wrote:Ik vind het wel belangrijke info van Jelle Groeneveld.
Wat de reiskosten betreft: verzending van een voorwerp van 2 ons (redelijk zwaar bordje, dunkt me) kan nooit 15 euro kosten. Daarom mijn opmerking over de prijsvechter: het is bijna even goedkoop om het zelf op te gaan halen met dank aan de easyJets van deze wereld.
Dat ik een duur hotel kan betalen zal best zo zijn, maar volgens mij heb ik het daarover, in relatie tot zakdambordjes, niet gehad.
Last edited by composite on Tue Dec 11, 2007 23:45, edited 1 time in total.
Hier heben ze ze ook:
http://www.schaakshop.nl/schaakspelen_b ... php?id=152
-
Bij het Schaakbureau http://www.xs4all.nl/~chess/ hebben ze ook damspullen. Daar heb ik wel eens magnetische dambordjes besteld om weg te geven, en daar was ik heel tevreden over. Alleen waren ze ietwat aan de grote kant.
-
Twee jaar geleden plaatste Veronesi informatie over magnetische damborden op het Forum.
Als ik me goed herinner en de foto's nu terugzie, ging het om grotere formaten.
http://damaplanet.fotopic.net/list_collections.php
De "Parijse" bordjes hebben honderd velden (10x10).
Als ik me goed herinner en de foto's nu terugzie, ging het om grotere formaten.
http://damaplanet.fotopic.net/list_collections.php
De "Parijse" bordjes hebben honderd velden (10x10).
steenslag wrote:Hier heben ze ze ook:

Voor het bestellen van dit schaakspel, klikt u op de knop artikel toevoegen.
Die schakers hadden geen idee wat ze met die andere 5 schijven aan moesten.

-
Sorry, het was niet mijn bedoeling om je aan te branden, Hein. [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]composite wrote:Ik vind het ook belangrijke info, maar wil wel zeker weten dat het 10x10-bordjes zijn. Inmiddels heb ik een ongelooflijke verzameling 8x8 magnetische zakdambordjes, stuk voor stuk cadeau gekregen van allerlei familieleden die oprecht denken me daarmee een plezier te doen.Eric van Dusseldorp wrote:Ik vind het wel belangrijke info van Jelle Groeneveld.
Wat de reiskosten betreft: verzending van een voorwerp van 2 ons (redelijk zwaar bordje, dunkt me) kan nooit 15 euro kosten. Daarom mijn opmerking over de prijsvechter: het is bijna even goedkoop om het zelf op te gaan halen met dank aan de easyJets van deze wereld.
Dat ik een duur hotel kan betalen zal best zo zijn, maar volgens mij heb ik het daarover, in relatie tot zakdambordjes, niet gehad.
-
Op deze manier is het Argentijns/Chileens dammen.GuidoB wrote:steenslag wrote:Hier heben ze ze ook:
Voor het bestellen van dit schaakspel, klikt u op de knop artikel toevoegen.
Die schakers hadden geen idee wat ze met die andere 5 schijven aan moesten.
-
De KNDB is al enkele jaren regelmatig op zoek naar een producent van zakdambordjes.
Nu zou er een contact met China zijn. Wellicht dat de Mind Sports bij de Olympische Spelen in China (waar ook chinese dammers aan mee zullen doen) kansen bieden op produktie en vernieuwing van dammaterialen, waaronder zakdambordjes.
Dan hoeven Otten en Wiersma geen dambord meer mee te nemen naar China.
Nu zou er een contact met China zijn. Wellicht dat de Mind Sports bij de Olympische Spelen in China (waar ook chinese dammers aan mee zullen doen) kansen bieden op produktie en vernieuwing van dammaterialen, waaronder zakdambordjes.
Dan hoeven Otten en Wiersma geen dambord meer mee te nemen naar China.
Er zijn er maar twee die mij in het verleden op dit forum met succes hebben 'aangebrand'. Of eigenlijk twee-en-een-half. Jij stond niet op het lijstje en je zult er waarschijnlijk ook niet opkomen. Kwestie van wederzijds respect en zo.Eric van Dusseldorp wrote:Sorry, het was niet mijn bedoeling om je aan te branden, Hein.composite wrote:Ik vind het ook belangrijke info, maar wil wel zeker weten dat het 10x10-bordjes zijn. Inmiddels heb ik een ongelooflijke verzameling 8x8 magnetische zakdambordjes, stuk voor stuk cadeau gekregen van allerlei familieleden die oprecht denken me daarmee een plezier te doen.Eric van Dusseldorp wrote:Ik vind het wel belangrijke info van Jelle Groeneveld.
Last edited by composite on Wed Dec 12, 2007 17:59, edited 1 time in total.