Brief aan grootmeesters gevonden!
Brief aan grootmeesters gevonden!
Het gaat te ver, absoluut te ver. Henk is niet mijn vriend maar de man is zeker geen leugenaar. De brief aan de grootmeesters bestaat wel degelijk, ik heb het zelf gezien. Logisch dat hij dit niet gaat bewijzen, waarom zou hij? Als ik zeg dat Koops doorgaans zittend plast hoeft hij toch ook niet te bewijzen dat hij soms ook staande zijn urine afwerpt? Ik moet er zelfs niet aan denken. Koops zal gewoon denken: ik pis hoe ik pis en dat gaat niemand iets aan. De manier waarop Koops de boel nu omkeert is niet korrekt. Er is trouwens 1 grootmeester die de zaak wel heeft ondertekend maar daarbij bedongen heeft dat hier geen ruchtbaarheid aan gegeven zou worden. Daarmee is de brief van de grootmeesters een intern stuk geworden aan het FMJD bestuur. Vertrouwelij wellicht. Dat De Witt zijn bronnen beschermt vind ik in dit uitzonderlijke geval terecht. Een kopy van de brief is eveneens verzonden per flessenpost en spoelt uiteindelijk wel ergens aan
Re: Brief aan grootmeesters gevonden!
Beter lezen wat ik schrijf. Ik zeg niet dat hij liegt, ik zeg dat hij zich door zijn gedrag verdacht maakt.Urker wrote:Het gaat te ver, absoluut te ver. Henk is niet mijn vriend maar de man is zeker geen leugenaar. De brief aan de grootmeesters bestaat wel degelijk, ik heb het zelf gezien. Logisch dat hij dit niet gaat bewijzen, waarom zou hij? Als ik zeg dat Koops doorgaans zittend plast hoeft hij toch ook niet te bewijzen dat hij soms ook staande zijn urine afwerpt? Ik moet er zelfs niet aan denken. Koops zal gewoon denken: ik pis hoe ik pis en dat gaat niemand iets aan. De manier waarop Koops de boel nu omkeert is niet korrekt. Er is trouwens 1 grootmeester die de zaak wel heeft ondertekend maar daarbij bedongen heeft dat hier geen ruchtbaarheid aan gegeven zou worden. Daarmee is de brief van de grootmeesters een intern stuk geworden aan het FMJD bestuur. Vertrouwelij wellicht. Dat De Witt zijn bronnen beschermt vind ik in dit uitzonderlijke geval terecht. Een kopy van de brief is eveneens verzonden per flessenpost en spoelt uiteindelijk wel ergens aan
Quote me.Urker wrote:Koops, je bedrijft op deze manier schijnheilige CDA politiek. Jij bedoelt wel degelijk te stellen dat Henk liegt. Je schrijft zelfs vrijwel letterlijk dat henk reeds eerder onwaarheden heeft verkondigd en daarmee zijn geloofwaardigheid op het spel heeft gezet. Je lult dus uit je nek
" En uiteraard is het zo dat iemand die een keer betrapt is op het verspreiden van onwaarheden". Liegen=onwaarheid spreken. Enige nuance is of dit met opzet gebeurd of omwille van onwetendheid. Maar Koops, komisch mannetje, lachebekje, staand komediantje: waar heeft Henk ooit aantoonbaar gelogen? Waar heeft hij ooit onwaarheden verspreid? welke onwaarheden doel je op?
Ik mos efkes nadenken maar noe heb ik ut: koops die hef natuurlijk aandelen bie wildkamp. En bie het cda. Grijze kardinalen....belangenverstrengeling. En noe dut siebrands dus niet met...dat dut zeer aan de hassus. enne wie heb ut gevretten? Witje. Das nie helemoal juust. tis ook niet onjuust moar ik twijfel gene sekonde euver den integretiet van witt. Witt hef natuurlijk geen reukloze reputasie. Woar rook is is meestens van de tied ook ergensd de hens in ezet en ie moak mie niet wies dat Witt gene aansteker op zak hef. Moar liegen...nee dat dut u noe ook weer niet. Tis mien zo kloar as n sukerklontjen: as Wit goed was ewes in liegn hatte wel in politiek gezeten in de club van oe va.
Echt, je bent nog te dom om jezelf uit te pissen als je in de fik staat, maar dat hadden ik ook al af kunnen leiden uit je gebruik van d's en t's in werkwoordvervoegingen.Urker wrote:" En uiteraard is het zo dat iemand die een keer betrapt is op het verspreiden van onwaarheden". Liegen=onwaarheid spreken. Enige nuance is of dit met opzet gebeurd of omwille van onwetendheid. Maar Koops, komisch mannetje, lachebekje, staand komediantje: waar heeft Henk ooit aantoonbaar gelogen? Waar heeft hij ooit onwaarheden verspreid? welke onwaarheden doel je op?
In Jip en Janneke-taal op Urker-niveau:
Henk de Witt gedraagt zich in de hele kwestie verdacht. Dat maakt het logisch dat mensen denken dat hij niet de waarheid spreekt als hij het over de brief heeft. En als ze dat een keer denken gaat dat ook gevolgen hebben voor zijn andere uitspraken.
Dat staat er. Maar ik ben de beroerdste niet: speciaal voor mensen zoals jij doe ik een tweede edit.
Vertrouwelijk
Beste Henk, het gepeupel heeft ons plannetje nog steeds niet door. Prachtig hoe onze samenwerking werkt. Jij poneert telkenmale zinloze ideeen waar we beiden smakelijk om moeten lachen. Volstrekt onzinnige plannen over Delfts etc. Jij zegt telkens:"ach cees maak je niet druk, het volk vreet wat je het geeft". Het gaat om de verkooptechniek denkt Henk, desnoods verkoopt hij een broodje stront. Geniaal. Onze taktiek werkt zo: henk roept iets, ik kraak het publiekelijk ondubbelzinig af. Ik demoniseer Henk. Ik vervuil de discussie. Ik zorg dat ze Henk aanvallen. Henk reageert. Oorlog, woede, paniek is het gevolg. Dat leidt af van de inhoud. Dat is wat we willen. We maken samen de damwereld helemaal kapot, dat is wat we doen. Oprotten jullie, stelletje verrekte negatieve conservatievelingen!!!!! DELFT IS WAT WE WILLEN:NU!
5 jaar later zitten Henk en ik een potje te schuiven op het winderige strand. Het is de clubavond van DOS maar we hebben geen zaal meer. Te weinig leden, geen geld meer voor de huur. Nu is onze clubavond op het strand. De helft van de club is dood, de andere helft heeft ruzie met elkaar. We henne nog slechts 2 leden, toch zijn we gelukkig samen. WE SPELEN EINDELIJK DELFTS. En de inmiddels bijna 62 jarige grijsaard Sijbrands wordt eindelijk weer eens wereldkampioen. Hij verslaat Klareveld in een correspondentiepotje
Beste Henk, het gepeupel heeft ons plannetje nog steeds niet door. Prachtig hoe onze samenwerking werkt. Jij poneert telkenmale zinloze ideeen waar we beiden smakelijk om moeten lachen. Volstrekt onzinnige plannen over Delfts etc. Jij zegt telkens:"ach cees maak je niet druk, het volk vreet wat je het geeft". Het gaat om de verkooptechniek denkt Henk, desnoods verkoopt hij een broodje stront. Geniaal. Onze taktiek werkt zo: henk roept iets, ik kraak het publiekelijk ondubbelzinig af. Ik demoniseer Henk. Ik vervuil de discussie. Ik zorg dat ze Henk aanvallen. Henk reageert. Oorlog, woede, paniek is het gevolg. Dat leidt af van de inhoud. Dat is wat we willen. We maken samen de damwereld helemaal kapot, dat is wat we doen. Oprotten jullie, stelletje verrekte negatieve conservatievelingen!!!!! DELFT IS WAT WE WILLEN:NU!
5 jaar later zitten Henk en ik een potje te schuiven op het winderige strand. Het is de clubavond van DOS maar we hebben geen zaal meer. Te weinig leden, geen geld meer voor de huur. Nu is onze clubavond op het strand. De helft van de club is dood, de andere helft heeft ruzie met elkaar. We henne nog slechts 2 leden, toch zijn we gelukkig samen. WE SPELEN EINDELIJK DELFTS. En de inmiddels bijna 62 jarige grijsaard Sijbrands wordt eindelijk weer eens wereldkampioen. Hij verslaat Klareveld in een correspondentiepotje
He Koops, ben je er nog? Errug he die De Witt? Wat een kerel he? Ja toch? Ofniet dan? nou nou nou? Kom Koopsje zeg nou wat...toe dan. De kale Delftse nee-knikker laat 10 grootmeesters een brief ondertekenen. Hahaha.......alsof we dat trieste bierviltje als een overeenkomst moeten erkennen. Koops, jij bent mijn vriend, van jou hou ik met heel mijn hart. Ook Dusseldorp heeft een lekker bekkie. Zelfs Elenbaas, tijdelijk niet zo aktief hier vanwege opportunistische redenen, mag zich verheugen op mijn liefde. ELENBAAS, VOORMALIG REPRESENTANT VAN HET VRIJE WOORD. Waar is Elenbaas?????? Is hij voorgedragen voor een bepaalde functie en is hij daarom zwijgend en angstig stil? Jaja...Jaja....Elenbaas is benaderd en zwicht voor de aanbieding. U hoort hier meer van beste KNDBvrienden. U hoort hier meer van. Een Elenbaas eenmaal in functie is als een wolf in schaapskleren. Gij bestuurders, gij kndb bobo's...kom tijdig tot inkeer!!!!
- Hanco Elenbaas
Over angst gesproken.Urker wrote:He Koops, ben je er nog? Errug he die De Witt? Wat een kerel he? Ja toch? Ofniet dan? nou nou nou? Kom Koopsje zeg nou wat...toe dan. De kale Delftse nee-knikker laat 10 grootmeesters een brief ondertekenen. Hahaha.......alsof we dat trieste bierviltje als een overeenkomst moeten erkennen. Koops, jij bent mijn vriend, van jou hou ik met heel mijn hart. Ook Dusseldorp heeft een lekker bekkie. Zelfs Elenbaas, tijdelijk niet zo aktief hier vanwege opportunistische redenen, mag zich verheugen op mijn liefde. ELENBAAS, VOORMALIG REPRESENTANT VAN HET VRIJE WOORD. Waar is Elenbaas?????? Is hij voorgedragen voor een bepaalde functie en is hij daarom zwijgend en angstig stil? Jaja...Jaja....Elenbaas is benaderd en zwicht voor de aanbieding. U hoort hier meer van beste KNDBvrienden. U hoort hier meer van. Een Elenbaas eenmaal in functie is als een wolf in schaapskleren. Gij bestuurders, gij kndb bobo's...kom tijdig tot inkeer!!!!
Sinds Fred van Amersfoort enkele keren stevig de oren gewassen is door Henk de Witt, vindt onze Fred het veiliger om hier anoniem te komen schelden als Urker.
Ieder zo zijn pleziertje, hè Freddie?
Maar je hebt gelijk, voor baantjes bij KNDB of FMJD ben ik volledig ongeschikt. En bovenal: niet beschikbaar.
Ik kijk uit het raam en zie precies op het juiste tijdstip de trein langs denderen. De voorspelbaarheid kent geen genade. Zo zie ik de slijmjurken van der Vorm en Bouma strijden om de dagprijs van het zogenaamd redelijk alternatief. Politiek korrekte heertjes die anderen manen tot respect etc. Altijd precies op tijd en altijd voorspelbaar. Grijze muizen. Van der Vorm lijkt me nog de ergste slijmbak
-
Nee, Fred is Urker niet. En andersom ook niet.Urker wrote:Hanco, doorgaans hecht ik enige waarde aan jou waarnemingen. Toch zit je er een aantal kilos en ongeveer 60 iq punten naast deze keer.
Er zijn enkele verschillen in schrijfstijl (schrijfwijzes).
Overigens mis ik Fred wel, ik hoop dat hij nog eens terugkomt.
- Hanco Elenbaas
Die iets andere schrijfstijl komt misschien doordat Fred in de rol van zijn alter ego Urker denkt dat hij slanker en intelligenter is dan in werkelijkheid.Eric van Dusseldorp wrote:Nee, Fred is Urker niet. En andersom ook niet.Urker wrote:Hanco, doorgaans hecht ik enige waarde aan jou waarnemingen. Toch zit je er een aantal kilos en ongeveer 60 iq punten naast deze keer.
Er zijn enkele verschillen in schrijfstijl (schrijfwijzes).
Overigens mis ik Fred wel, ik hoop dat hij nog eens terugkomt.
Ik zou het ook leuk vinden als Fred terugkomt, maar dan onder zijn eigen naam en niet meer als Urker.