Damserver

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Post Reply

Hoevaak gebruik jij de Damserver.....

Nooit, want ik ken het niet
3
10%
Nooit, want het is te brak voor woorden
5
17%
Zo af en toe, wanneer ik zin heb
18
62%
1 keer per week
1
3%
Enkele keren per week
1
3%
Dagelijks
1
3%
Wanneer mijn PC aanstaat, zit ik op de damserver!
0
No votes
Dag en nacht, kom nauwelijks aan wat anders toe
0
No votes

Total votes: 29

Damsaurus

Damserver

Post by Damsaurus »

Wat vinden we van de damserver.nl. Hoe vaak kom je er, of juist niet en waarom wel/niet?
Arjen de Mooij

Post by Arjen de Mooij »

Het volgende bericht komt zojuist binnen. Damserver is tijdelijk offline vanwege een aantal kapotte harde schijven. Naar verwachting is hij vandaag of zaterdag weer online.
Dieter

Post by Dieter »

Ik kwam er graag maar al geruime tijd krijg ik na het inloggen geen kamerscherm meer.
Tips als Java opnieuw installeren hebben niet geholpen en ik ben wat dat betreft ten einde raad. Best wel jammer want ik denk dat het een succes kan worden zeker als ook de laatste problemen verholpen zijn en iedereen de weg er naar toe weet te vinden.
Arjen de Mooij

Post by Arjen de Mooij »

Hoi Dieter, wat ik verder nog kon verzinnen is: heb je een popupblokker aanstaan? Zoals add-aware, norton etcetera. Indien ja dan moet je in deze programma's aangeven dat de popups toegestaan moeten worden voor de damserver pagina.
tijdnood

Post by tijdnood »

al enige dagen is de server niet te bereiken via http://damserver.nl/Index of via Online in de
Kndb site.
tijdnood

Post by tijdnood »

Al enige dagen is de server niet te bereiken via http://damserver.nl/Index of via Online in de KNDB site.
composite

Post by composite »

Arjen de Mooij wrote:Hoi Dieter, wat ik verder nog kon verzinnen is: heb je een popupblokker aanstaan? Zoals add-aware, norton etcetera. Indien ja dan moet je in deze programma's aangeven dat de popups toegestaan moeten worden voor de damserver pagina.
Een firewall wil ook wel eens dwars zitten.
... And I'll bury my soul in a scrapbook...
Leonard Cohen
Arjen de Mooij

Post by Arjen de Mooij »

Arjen de Mooij wrote:Het volgende bericht komt zojuist binnen. Damserver is tijdelijk offline vanwege een aantal kapotte harde schijven. Naar verwachting is hij vandaag of zaterdag weer online.
Daarom deed ik ook bovenstaande post.
Post Reply