salou 2005?

Discussies over damsport (in het Nederlands)
wim martin

salou 2005?

Post by wim martin »

Kan iemand mij vertellen of dit nog wat wordt? Hoor er diverse berichten over. Dick Hendriksen zal wel maritiem bezig zijn. Of pakt iemand anders het over?
A.Presman
Real name: Alexander Presman

Post by A.Presman »

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Uit de folder van Peter Pippel blijkt dat een 13-daagse busreis incl. hotel met volpension (drie buffet-maaltijden per dag) en deelname aan het damtoernooi slechts 395 euro kost.
Ook schrijft Peter dat hij hoopt op meedoen van Kees Thijssen, Guntis Valneris, Aleksej Tsjizjov, Anatoli Gantwarg, Auke Scholma, Mischa Katz en enkele Afrikaanse grootmeesters.

Het toernooi begint op zondag 15 mei en duurt tot en met maandag 23 mei.

Meer informatie bij Peter Pippel, p.pippel@utrecht.nl of 06-44684939 of 030-2861259 (ma-vr 10:30-18:30)
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

De Telegraaf, 19 maart 2005
Image

Link naar informatie over Salou:
http://www.dijkstraweb.nl/damlust/salou1.html
Maartuhhh

Post by Maartuhhh »

De deelnemerslijst wordt al langer!! [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
Maar ik snap iets niet... De vraag zal met name wel een beetje richting Eric gericht zijn...
Waarom staan er deelnemers uit India op de lijst voor Salou?? Niet dat ik het erg vind hoor, maar toch raar als er gelijktijdig een toernooi in India wordt gehouden lijkt me..
Of zijn er dingen die ik niet weet hierover??? [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Maartuhhh wrote:De deelnemerslijst wordt al langer!! [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
Maar ik snap iets niet... De vraag zal met name wel een beetje richting Eric gericht zijn...
Waarom staan er deelnemers uit India op de lijst voor Salou?? Niet dat ik het erg vind hoor, maar toch raar als er gelijktijdig een toernooi in India wordt gehouden lijkt me..
Of zijn er dingen die ik niet weet hierover??? [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
Misschien willen die mensen uit India ook wel eens op vakantie buiten het overvolle India? Waar is dat toernooi in India dan Maarten?
Er is ook nog een toernooi in Thailand, een eindje verder naar het oosten.
Maartuhhh

Post by Maartuhhh »

heeeey mensen!
hehe het is hier lekker mooi weer!!!!!! zonnetje erbij [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
we waren er al om half7 pff vroeg man!!
morgen begint het toernooi. de luitjes uit somalie komen niet en de indiers komen pas dinsdag ochtend!! als ut niet bij wordt gehouden op een site post ik hier wel de uitslagen!

laters uit het zonnige salou!
Jacques PERMAL

Post by Jacques PERMAL »

Hello Maartuhhh !!

what about DANIEL ROUGET ? is he in good form ? [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]

1st of May, he played badly in DIE. More here :

http://ffjd.free.fr/site/competitions/2 ... .php?mzc=3
Information : my first priority !!

L'info en première ligne !!
Maartuhhh

Post by Maartuhhh »

heyy mensen!!
net wakker haha, het bier smaakt goed!! zo ff lekker lunchen en dan om 2uur de opening. Uhm don´t know how he looks like jacques, tourney starts this afternoon.. so in the evening i will publish the results here

laters! PROOST!!
Maartuhhh

Post by Maartuhhh »

heyy mensjus in het verotte nederland hahaha

als ut goed is komen de uitslagen ook op de site te staan..maar weet niet zeker..

gantwarg speelt remise met mondria!!
Nina hoekman verliest van rijgersberg!!

dat waren de verrassingen denk ik...
wijninga(is aan ut kommaneuken) veegde risselda
en ikzelf maakte ut niet af tegen rouget

als het er niet op komt te staan zal ik zorgen dat hier alle uitslagen komen
Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos »

Maartuhhh wrote:heyy mensjus in het verotte nederland hahaha

als ut goed is komen de uitslagen ook op de site te staan..maar weet niet zeker..

gantwarg speelt remise met mondria!!
Nina hoekman verliest van rijgersberg!!

dat waren de verrassingen denk ik...
wijninga(is aan ut kommaneuken) veegde risselda
en ikzelf maakte ut niet af tegen rouget

als het er niet op komt te staan zal ik zorgen dat hier alle uitslagen komen
Gefeliciteerd, Sarah!
Kan iemand die partij doorgeven?
Heaven is no location, but a state of mind
A.Presman

Post by A.Presman »

Maartuhhh wrote:heyy mensjus in het verotte nederland hahaha
....
Beste Maartuhhh,

Wil je a.u.b. naast je levendige verhalen ook geinteresseerden voorzien met deelnemerslijst en alle uitslagen.
Over partijen durven wij niet dromen.
Jacques PERMAL

Post by Jacques PERMAL »

Players are in holidays : Not easy to online games when there are a lot of beers and sea !! [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]

heyy mensen!!
net wakker haha, het bier smaakt goed!! zo ff lekker lunchen en dan om 2uur de opening.
Information : my first priority !!

L'info en première ligne !!
Maartuhhh

Post by Maartuhhh »

Hey!!

de 2de ronde gaat straks beginnen! er wordt aan een site gewerkt op dit moment alexander! Paul Wijninga zit nou naast me om het in elkaar te zetten! dus vanaf vanavond (denk ik) kunnen uitslagen e.d gevonden worden op http://www.hetnoorden.org partijen zal niet lukken..dat is voor ons veel werk en jah tis tog ook een vakantie he..
mocht het tog allemaal niet lukken dan zal ik alles elke dag gaan overtypen [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
verder zal er ook van elke dag een klein verslagje komen!!

tot vanavond!!

(owjah ik heb nog niet gekropen!! [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] )
A.Presman

Post by A.Presman »

Maartuhhh wrote: vanaf vanavond (denk ik) kunnen uitslagen e.d gevonden worden op http://www.hetnoorden.org partijen zal niet lukken..dat is voor ons veel werk en jah tis tog ook een vakantie he..
Yes!
En de naam Het Noorden past goed bij Salou.
't is toch het Noorden van Mediterranean kust?!
Post Reply