Opmerkelijk: Als je het getal van het Beest deelt door de Heilige Drie-eenheid krijg jeEric Sanders wrote:Ga je geen fulminaties tegen de christelijke hypocrisie meer posten, nu je de 666 posts gepaseerd bent?Kosmos wrote:Bedankt voor het verwijderen.Christian van der Schaaf wrote: Inderdaad, het enige verwijt dat je Kosmos kunt maken, is dat het onderwerp off-topic was, van fatsoen naar de oorlog in Irak. Anderen noemen dat ook wel doordraven.
Leen de Rooij heeft ongetwijfeld geen Oud-Testamentse fatsoensnormen, in tegendeel, hij werd geprezen, maar dat stukje is nu weg.
Dominique bedoelde ook doordraven.
Natuurlijk stond er niks onwaars, maar ach wat hebben we er verder ook aan? Het is wel mooi zo.
Jammer.
het aantal posts van Eric Sanders, voormalig profeet.
(666 : 3 = 222).
Ik zal je dit vertellen:
Ik stond om kwart over 6 een potje te koken toen er werd aangebeld.
Een vrouw met teveel lippenstift op een lange mantel aan en een zonnebril op vroeg mij zonder zich voor te stellen out of the blue:
"Hebt U wel eens gehoord van het Koninkrijk Gods?"
Ik schrok.
Ik dacht: Peeeeeep* (* gescensureerd door de Kosmos), heeft de KNDB toch een godsdienstleraar op me afgestuurd!
In uiterst beleefde termen legde ik de vrouw uit dat ik geen hulp nodig had bij de interpretatie van de Bijbel.
Er volgde blabla over Ezra etc. etc. blabla.
"Een mens eet niet van godsdienst alleen" sprak ik.
Onder de indruk van de geur van aanbrandend voedsel verliet de godsdienstlerares vervolgens mijn erf.
De Kosmos is een humoristsich Wezen.