Ik ga proberen de percentages, die jij in je bericht noemde nader te preciseren.
100% nauwkeurig zijn ze niet, maar ik denk wel dat ze een beter idee geven.
Yep, die risico's bestaan, maar volgens mij zijn ze minimaal.Paul van de Veen wrote:
De Check:
A. Die borden komen naar alle waarschijnlijkheid in Nederland aan. Waarom is dat niet voor 100% zeker?
Omdat 100% zekerheid niet bestaat. Wie 100% zekerheid wil neemt nooit de volgende stap en blijft z'n hele leven op één been staan.
Er bestaat nog steeds het risico op tornado's, schipbreuken, Somalische piraten en overijverige douane-ambtenaren.
Tornados en schipbreuken komen voor, maar echt niet zo vaak als we wel denken.
Somalische piraten. Dat was volgens mij een aantal jaren geleden.
Overijverige douane-ambtenaren. Ja, die bestaan, maar volgens mij heeft Marcel heel veel ervaring in het oplossen van problemen met hen.
Mijn conclusie : De kans dat dit goed komt is 95% - 99%.
Die spellen komen wel aan.
Maar dan het volgende verhaal :Paul van de Veen wrote:B. DamZ functioneert nu nog niet zoals gewenst. Maar er is nog tijd tot minstens 21 april want dan is die eerste met "massale inlog" te verwachten.
Gaat dat goed komen? Opnieuw: wie 100% zekerheid wil in zijn leven kan beter een andere planeet zoeken.
Maar DamZ krijgt op dit moment van veel kanten aandacht. En ik heb alle vertrouwen in al die mensen.
Spelers die maanden lang moeten wachten op een account en die nog steeds niet hebben.Marcel Kosters wrote: 1. - Registratieprocedure van de DamServer op DamZ.nl moet praktisch werkbaar worden.
Nu is - naast prima automatische validatie van e-mailadres - ook nog een handmatige toestemming van een administrator nodig voordat je op de DamServer komt. Waarom, wat en hoe die administrator checkt is onduidelijk. Wel duidelijk is, dat een vader van twee van mijn jeugdleden begin december 2017 accounts heeft aangevraagd voor zijn kinderen en begin maart 2018 nog steeds wacht op deze accounts. Dito voor de vader van een ander jeugdlid die op 13 januari 2018 account heeft aangevraagd en vandaag nog wacht. Dat is dodelijk.
Marcel
Ondanks dat er verschillende malen contact is geweest.
Een simpel issue. Maar nog steeds niet opgelost. Dat is zeer zorgwekkend.
Nog daargelaten dat Dammentor vele problemen kent (die al jaren bestaan en niet opgelost zijn).
Jouw verwachting dat deze zaken tijdig (voor 21 april) opgelost zijn, lijkt mij niet realistisch.
Die kans lijkt me minder dan 5%.
Maar ik hoop dat ik ongelijk heb.