Is het al helemaal zeker dat je naar Raes gaat?Double_D wrote:Het zijn de jonge dammers zelf die de plannen verstoren. Michiel en ik hadden het beide erg naar onze zin, maar hebben toch besloten om (waarschijnlijk tijdelijk) weg te gaan. Dit heeft niets met Angarde te maken, dat dat even helder is.Dieter wrote:Wat is er aan de hand bij Angarde waar de jonge nieuwkomers al na een jaar weer vertrekken? Het leek een prachtig plan van de Tilburgers om de junioren top van Nederland bij elkaar te brengen, komt de club daar nu zelf op terug of zijn het de jonge dammers zelf die de plannen verstoren?

transfer geruchten
-
-
Ja, dat is helemaal zeker. Lag niet aan de teamleider hoor, ik mag hopen dat de teamleider bij Raes net zo gezellig is als jij, en alles net zo goed regelt!!Peter Moonen wrote:Is het al helemaal zeker dat je naar Raes gaat?Double_D wrote:Het zijn de jonge dammers zelf die de plannen verstoren. Michiel en ik hadden het beide erg naar onze zin, maar hebben toch besloten om (waarschijnlijk tijdelijk) weg te gaan. Dit heeft niets met Angarde te maken, dat dat even helder is.Dieter wrote:Wat is er aan de hand bij Angarde waar de jonge nieuwkomers al na een jaar weer vertrekken? Het leek een prachtig plan van de Tilburgers om de junioren top van Nederland bij elkaar te brengen, komt de club daar nu zelf op terug of zijn het de jonge dammers zelf die de plannen verstoren?
Re: transfer geruchten
Niet dus, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.blondegod wrote:dolfing naar tomahaok
Johan Capelle gaat dus niet naar Huizum maar naar Hiltex. (bron: http://www.updb.nl/2004/kndb/kndb2003-13.htm)
-
- Real name: Irene Stegeman
Hmm.. en dan toch nog zeggen:" We betrekken iedereen bij onze club......."Maikel wrote:Het jeugdig friese toptalent Klaas-Hendrik Leijenaar gaat naar WVM 1!
EN IK MOET VAN IEMAND ANDERS HOREN WIE BIJ ONZE CLUB KOMT SPELEN!!!!
[img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
-
-
Ik hoorde net, dat het pas gisterAVOND helemaal rond is gekomen. Dus geen wonder dat ik het nie wist, want ze wouden het nog nie echt bekendmaken. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Maikel wrote:Het jeugdig friese toptalent Klaas-Hendrik Leijenaar gaat naar WVM 1!
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
-
Verrassingspakket
Wat een mazzelaars bij Westerhaar.
Eerst krijgen ze DJ Bami en nu ook al Slim Klaasy van De Oldehove en nog gratis ook!!!
Ik verwacht toch wel een verrassingspakket binnenkort als dank voor de trainingen aan de jeugdige cracks.
Eerst krijgen ze DJ Bami en nu ook al Slim Klaasy van De Oldehove en nog gratis ook!!!
Ik verwacht toch wel een verrassingspakket binnenkort als dank voor de trainingen aan de jeugdige cracks.
Heaven is no location, but a state of mind
-
Re: Verrassingspakket
aangezien je trainer bent van 20 procent van het eerste van Witte van Moort moet je normaal gesproken gewoon een vergoeding krijgen... waarom ga je zelf niet bij WvM spelen?Kosmos wrote:Wat een mazzelaars bij Westerhaar.