transfer geruchten

Post Reply
Peter Moonen

Post by Peter Moonen »

Double_D wrote:
Dieter wrote:Wat is er aan de hand bij Angarde waar de jonge nieuwkomers al na een jaar weer vertrekken? Het leek een prachtig plan van de Tilburgers om de junioren top van Nederland bij elkaar te brengen, komt de club daar nu zelf op terug of zijn het de jonge dammers zelf die de plannen verstoren?
Het zijn de jonge dammers zelf die de plannen verstoren. Michiel en ik hadden het beide erg naar onze zin, maar hebben toch besloten om (waarschijnlijk tijdelijk) weg te gaan. Dit heeft niets met Angarde te maken, dat dat even helder is.
Is het al helemaal zeker dat je naar Raes gaat?
Jasper Daems

Post by Jasper Daems »

Peter Moonen wrote:
Double_D wrote:
Dieter wrote:Wat is er aan de hand bij Angarde waar de jonge nieuwkomers al na een jaar weer vertrekken? Het leek een prachtig plan van de Tilburgers om de junioren top van Nederland bij elkaar te brengen, komt de club daar nu zelf op terug of zijn het de jonge dammers zelf die de plannen verstoren?
Het zijn de jonge dammers zelf die de plannen verstoren. Michiel en ik hadden het beide erg naar onze zin, maar hebben toch besloten om (waarschijnlijk tijdelijk) weg te gaan. Dit heeft niets met Angarde te maken, dat dat even helder is.
Is het al helemaal zeker dat je naar Raes gaat?
Ja, dat is helemaal zeker. Lag niet aan de teamleider hoor, ik mag hopen dat de teamleider bij Raes net zo gezellig is als jij, en alles net zo goed regelt!!
Alex

Re: transfer geruchten

Post by Alex »

blondegod wrote:dolfing naar tomahaok
Niet dus, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Tijn
Real name: Martijn van Gortel

Post by Tijn »

Fred Ivens naar Tomatenhaak, maar dat was al duidelijk!
Ajax-fan

Post by Ajax-fan »

Johan Capelle gaat dus niet naar Huizum maar naar Hiltex. (bron: http://www.updb.nl/2004/kndb/kndb2003-13.htm)
Maikel

Post by Maikel »

Het jeugdig friese toptalent Klaas-Hendrik Leijenaar gaat naar WVM 1!
Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin »

Maikel wrote:Het jeugdig friese toptalent Klaas-Hendrik Leijenaar gaat naar WVM 1!
Hmm.. en dan toch nog zeggen:" We betrekken iedereen bij onze club......."

EN IK MOET VAN IEMAND ANDERS HOREN WIE BIJ ONZE CLUB KOMT SPELEN!!!!

[img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Bert Zwart

Post by Bert Zwart »

Wie gaat er weg bij WVM 1 ????
Damkoningin

Post by Damkoningin »

Bert Zwart wrote:Wie gaat er weg bij WVM 1 ????
Dat vraag ik me dus ook af.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

PeterHt

Post by PeterHt »

Bert Zwart wrote:Wie gaat er weg bij WVM 1 ????
Peter Schuitema. Hij gaat naar Hijken DTC.
Damkoningin

Post by Damkoningin »

Maikel wrote:Het jeugdig friese toptalent Klaas-Hendrik Leijenaar gaat naar WVM 1!
Ik hoorde net, dat het pas gisterAVOND helemaal rond is gekomen. Dus geen wonder dat ik het nie wist, want ze wouden het nog nie echt bekendmaken. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

Eric van Dusseldorp

Post by Eric van Dusseldorp »

EvD naar DVSB.
Dat is geen gerucht meer.
En het rijmt ook nog.
dam'right

Post by dam'right »

Dat lijkt me geen verkeerde beslissing, Eric ! Die gasten gaan met jou erbij misschien wel WEER promoveren !
Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Verrassingspakket

Post by Kosmos »

Wat een mazzelaars bij Westerhaar.
Eerst krijgen ze DJ Bami en nu ook al Slim Klaasy van De Oldehove en nog gratis ook!!!
Ik verwacht toch wel een verrassingspakket binnenkort als dank voor de trainingen aan de jeugdige cracks.
Heaven is no location, but a state of mind
Bert Zwart

Re: Verrassingspakket

Post by Bert Zwart »

Kosmos wrote:Wat een mazzelaars bij Westerhaar.
Eerst krijgen ze DJ Bami en nu ook al Slim Klaasy van De Oldehove en nog gratis ook!!!
Ik verwacht toch wel een verrassingspakket binnenkort als dank voor de trainingen aan de jeugdige cracks.
aangezien je trainer bent van 20 procent van het eerste van Witte van Moort moet je normaal gesproken gewoon een vergoeding krijgen... waarom ga je zelf niet bij WvM spelen?
Post Reply