Hanco heeft glashelder aangetoond waarom Guest volkomen gelijk heeft om anoniem te posten.
Zodra Hanco de naam van Guest weet ligt het in de lijn der verwachting dat Hanco ook Guest zal belasteren. (Je bent o.a. Guido vd Berg nog vergeten in je lijstje Guest die zo bruusk werd beledigd dat ik er gewoon keihard om lachen moet - ik geef het eerlijk toe - maar dat was voor jouw tijd)
Guest heeft aangetoond dat Hanco zich bedient van laster.
In mijn geval: Onnozele beschuldigingen dat ik niet vergevingsgezind zou zijn, die schandalige belasterende (onwaar en smadelijk) opmerkingen over medicijngebruik en daarna de kwestie Groeneveld nogmaals oprakelen en feiten verdraaien en als klap op de vuurpijl beweren dat ik iets tegen christenen heb.
Kennelijk vindt Hanco het normaal dat je op VOG constant door Big Brothers wordt gadegeslagen en dat men vluchtige gesprekken kopieert.
Vervolgens gaat een niet bij het gesprek betrokken persoon deze teksten aan de KNDB sturen en ze ook nog eens aan anderen (o.a. Hanco) laten zien. Hanco vindt dit dus normaal gedrag. Ik vind het immoreel.
Ik vind het niet eens meer leuk om op VOG te komen. Het is namelijk onmogelijk je vrij te uiten, alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden, wat een fijne verklikkersmentaliteit toch.
Ik vind het ook niet meer leuk om op dit forum te schrijven.
Voorlopig zal ik een tijd niet schrijven hier. Dankzij Hanco is de lol eraf. Ik reageer 1 keer om even wat dingen recht te zetten. Teun schrijft verstandige dingen over mij. Uiteraard heb ik geen hekel aan christenen (Wat een vileine beschuldiging: LASTER!) maar ik vind wel dat als je jezelf als christen profileert, je althans moet proberen om vergevingsgezind en liefdevol te zijn. Naastenliefde en barmhartigheid zijn toch de sleutelwaarden uit de leer van Christus?
Mijn God, wat zitten er voortreffelijke christenen bij! Er zijn er die hun leven in het teken zetten van anderen helpen. Daar heb ik respect voor.
Als Kosmicus zijn dezelfde waarden voor mij van belang. Ik heb respect voor de leer van Christus, maar niet voor huichelarij.
Hanco kan gaan schreeuwen nu wat-ie wil, ik reageer niet meer.
Ik zou wel interessant vinden dat Guest me zou mailen (
tjalibaba@hotmail.com) om zaken door te spreken. Guest lijkt me een constructief denker in weerwil van de weerstand die hij met zijn anonimiteit oproept. Moedig en nuttig ook om Hanco's ego te sussen.
Vrees niet, Guest, ik zal je identiteit niet onthullen, ik misbruik vertrouwlijke informatie niet, zoals onze grote lasteraar graag doet.
Van de kwestie Stoop weet Hanco niks, maar zoals zo vaak heeft ie zijn voorordelen weer klaar.
Hanco schreeuw lekker verder knaap, laat je ego dit bord maar fijn domineren, ik heb geen zin meer aan je conflictgedrag, ik ga mijn leven beteren, ik heb behoefte aan innerlijke vrede.