Halve Finale NK Junioren en Aspiranten

henk stoop

Re: Halve Finale NK Junioren en Aspiranten

Post by henk stoop »

Podgorny wrote:Even een praktische vraag. Ik zie op Toernooibase dat in poule C een barrage is geweest tussen Michiel Torn en Derk-Jan Riesthuis, gewonnen door Derk-Jan. Als ik de wedstrijdvoorwaarden goed begrijp, was er geen barrage nodig geweest. Want Michiel zou geplaatst moeten zijn op basis van aantal winstpartijen (want plusjes en minnetjes zijn gelijk). Wie weet hoe het zit?
De wedstrijdvoorwaarden zijn gecorrigeerd, omdat deze in strijd waren met het KNDB-reglement.
Is in alle groepen tijdig bekend gemaakt.
Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Re: Halve Finale NK Junioren en Aspiranten

Post by Damkoningin »

Podgorny wrote:Even een praktische vraag. Ik zie op Toernooibase dat in poule C een barrage is geweest tussen Michiel Torn en Derk-Jan Riesthuis, gewonnen door Derk-Jan. Als ik de wedstrijdvoorwaarden goed begrijp, was er geen barrage nodig geweest. Want Michiel zou geplaatst moeten zijn op basis van aantal winstpartijen (want plusjes en minnetjes zijn gelijk). Wie weet hoe het zit?
De aanpassing was dat bij punt 3 eerst de aantal overwinningen stond en dat is later naar de barrage gezet en pas bij punt 4 de aantal overwinningen.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Post Reply