Het is ook niet makkelijk Guido, wedstrijdleider zijn. Toch was het onder Leo's voorgangers nooit zo dat kritiek op blunders werd weggehoond.GuidoB wrote:Leo trekt zich juist een heleboel aan van al die kritiek, weet ik uit betrouwbare bron. Maar dat bedoel je niet. Je bedoelt: het wordt tijd dat Leo iets doet met die kritiek, in dit geval de speeldatum aanpassen.Hanco Elenbaas wrote:Het wordt juist wel tijd dat Leo zich eens wat gaat aantrekken van kritiek.
Ik weet niet waar je vandaan haalt dat het daar tijd voor wordt. Weet je wel hoeveel verzoeken er bij de wedstrijdleider binnenkomen en hoeveel hij probeert daaraan tegemoet te komen? Echt, je hebt geen idee. En ik ook niet, want Leo vertelt ook niet alles. Wat hij me wel vertelt, is in elk geval al heel veel en ik weet dat er nog veel meer is.
Uit Jan Pieter's regels "Ik heb de competitieleider van de KNDB op deze problemen gewezen, maar hij is vooralsnog niet erg geneigd de planning aan te passen. Zijn argumenten zijn ongeveer: het schema is al bekendgemaakt, het bestuur hecht aan de tweewekelijkse cyclus van de Nationale Competitie, en verschuiving zou tot nieuwe problemen kunnen leiden." komt in mijn ogen niet een flexibele persoon tevoorschijn die bereid is zijn vergissingen recht te zetten, maar eerder een starre ambtenaar die vindt dat het nu eindelijk afgelopen moet zijn met het gezeur over zijn vlijtige arbeid. En (mede) daarom is Leo niet echt geschikt voor zijn taak.
Is het niks voor jou? Ik denk dat jij het een stuk beter zou doen!
Overigens vind ik het toevoegen van promotie-degradatiewedstrijden een verbetering.