Arjen de Mooij wrote:Ik zeg nergens dat je falen niet openbaar mag maken, graag zelfs, daar wordt iedereen beter van. Ik zeg alleen dat je mensen (want die zitten ook op het bondsbureau) niet te kakken moet zetten voordat je weet wat er aan de hand is.
Denken dat we iemand "te kakken zetten". Kijk Arjan, dat noemen we nou schaamtecultuur. Ik heb een grondige hekel aan die manier van niet de problemen bespreken of aanpakken omdat men beledigd is, wordt of kan zijn. Hier in Portugal lusten ze er wel pap van! Dus ik herken dat heel scherp. Ik zet niemand persoonlijk te kakken, kom nou, het gaat om een falende organisatie!
Notatie biljetten zijn enorm belangrijk voor ons dammers. Als daar mee door wellicht foute afspraken/mismanagement of weet ik wat, iets mis gaat dan vind ik dat veel te belangrijk als principe, om dat dan met een telefoontje uit Portugal en een dooddoener al la Arjan of Henk af te doen.
Dan wil ik dat alle dammers weten dat daar dingen fout gaan en daar aan gewerkt moet worden.
Problemen bij het uit handen geven van voorraad beheer en levering en grove prijsverhoging van voor ons dammers zeer belangrijke zaken, is een bestuursverantwoordelijkheid. Dat is mijn insteek.