Oproep: verbreiding en koestering van ons culturele erfgoed

blondegod

Post by blondegod »

Eric van Dusseldorp wrote: Daar heb je natuurlijk wel een punt.
Aan de andere kant: Wikipedia besluit niet zomaar om een artikel te verwijderen. Het onderwerp is niet irrelevant en Tjalling kan als hij zijn best doet goed schrijven. Hopelijk zien we nog eens een mooi artikel van zijn hand over Fries dammen op Wikipedia.
Het artikel voldeed gewoon niet aan de standaard opmaak, niets meer of minder.....net wat Steenslag schreef.

Ik heb het zelf trouwens ook niet gelezen [img]images/smilies/icon_redface.gif[/img]
composite

Post by composite »

steenslag wrote:Met die onbetrouwbaarheid valt het wel mee. Er zal wel eens wat tussendoorglippen, maar de meeste onzin is zo verdwenen.

Mee eens. Wikipedia kent een redelijk zelfreinigend vermogen.
Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Cultuurgoed

Post by Kosmos »

Ik vind het ook een heel goed idee van Rik! Hulde!
Heaven is no location, but a state of mind
Keurientesss

Post by Keurientesss »

Tot mijn grote vreugde wordt het initiatief positief ontvangen! En als ik het wel heb zijn er bij de categorie Nederlandse Dammer al een groot aantal aanvullingen gemaakt! Voornamelijk noordelijke spelers overigens! Mijn complimenten voor de makers!

Hopelijk zullen meerderen dit voorbeeld volgen! Ik hoop zelf ook snel weer een fikse bijdrage te kunnen leveren: vele handen maken immers licht werk!
Voorpost

Post by Voorpost »

Keurientesss wrote:Tot mijn grote vreugde wordt het initiatief positief ontvangen! En als ik het wel heb zijn er bij de categorie Nederlandse Dammer al een groot aantal aanvullingen gemaakt! Voornamelijk noordelijke spelers overigens! Mijn complimenten voor de makers!

Hopelijk zullen meerderen dit voorbeeld volgen! Ik hoop zelf ook snel weer een fikse bijdrage te kunnen leveren: vele handen maken immers licht werk!
O ja, ondanks mijn wantrouwen naar Wikipedia toe steun ik je initiatief ook hoor Rik!
Post Reply