Halve finale NK aspiranten

Post Reply
Michel Stempher
Real name: Michel Stempher

Halve finale NK aspiranten

Post by Michel Stempher »

Zaterdag 9 en 16 maart vindt de halve finale van Nederland de aspiranten plaats. Hoogeveen is één van de organiserende vereniging.

Er zal als de techniek het toelaat één partij live worden weergegeven via http://www.damclubhoogeveen.nl/toernooien/. Hier is ook de overige informatie te vinden over deze halve finale.

Er zal worden gespeeld in Het Knooppunt. Dit gebouw bevindt zich aan de Jan Dekkerstraat op nummer 1B. De opening is 9 maart om 10:15 uur en de eerste ronde start om 10:30 uur. Op deze dag worden vijf rondes gespeeld. De overige vier rondes worden gespeeld op 16 maart, ook vanaf 10:30 uur.
Dieter

Re: Halve finale NK aspiranten

Post by Dieter »

Michel Stempher wrote:Zaterdag 9 en 16 maart vindt de halve finale van Nederland de aspiranten plaats. Hoogeveen is één van de organiserende vereniging.

Er zal als de techniek het toelaat één partij live worden weergegeven via http://www.damclubhoogeveen.nl/toernooien/. Hier is ook de overige informatie te vinden over deze halve finale.

Er zal worden gespeeld in Het Knooppunt. Dit gebouw bevindt zich aan de Jan Dekkerstraat op nummer 1B. De opening is 9 maart om 10:15 uur en de eerste ronde start om 10:30 uur. Op deze dag worden vijf rondes gespeeld. De overige vier rondes worden gespeeld op 16 maart, ook vanaf 10:30 uur.
Dus halve finale aspiranten is tegenwoordig rapid? :? jammerlijke ontwikkeling
Michel Stempher
Real name: Michel Stempher

Post by Michel Stempher »

De halve finales waren al tijden rapid. Zeker twee of drie jaar.

Er zal trouwens (in ieder geval voorlopig) geen partij live worden getoond. De techniek laat ons in de steek. Wel probeert de organisatie partijen semi-live in te voeren. Houd Toernooibase in de gaten dus!
Bert Aalberts

Post by Bert Aalberts »

Geweldig deze snelle verslaggeving, compleet met partijen en leuke foto's.
Alex

Post by Alex »

Waarom heeft in Roermond Simon Kruit vijf reglementaire nullen? Waarom niet gewoon met negen spelers spelen?
En in Heerhugowaard B is niet echt het schema gevolgd...
henk stoop

Post by henk stoop »

Alex wrote:Waarom heeft in Roermond Simon Kruit vijf reglementaire nullen? Waarom niet gewoon met negen spelers spelen?
Simon Kruit is inmiddels verwijderd uit het toernooischema.
In Heerhugowaard B is het rooster volgens het programmaboekje gespeeld. In toernooibase stond een ander programma. Dit is aangepast.
Piet Bouma

Post by Piet Bouma »

henk stoop wrote:
Alex wrote:Waarom heeft in Roermond Simon Kruit vijf reglementaire nullen? Waarom niet gewoon met negen spelers spelen?
In Heerhugowaard B is het rooster volgens het programmaboekje gespeeld. In toernooibase stond een ander programma. Dit is aangepast.
In Toernooibase stond het programma dat Mariska Bos namens de jeugdcommissie voor de groepen Heerhugowaard 1 en 2 had samengesteld, nadat gebleken was dat er een speler uit groep 1 wegviel.
Of er later dan nog weer een nieuw programma voor groep 2 (B) is samengesteld is mij niet duidelijk.

Zelf heb ik de indruk dat in groep 2 (B) het wedstrijdprogramma gevolgd is wat in het programmaboekje stond, terwijl er dus duidelijk later een nieuw programma is vastgesteld.
Maar dat zoekt jeugdcommissie en organisatie verder maar lekker uit.
Wel vraag ik me af Henk, dat jij dan zomaar zaken gaat veranderen in Toernooibase.
Dat is meer aan organisatie en KNDB. Of zit jij daar ook in :D .
https:toernooibase.kndb.nl More than 457.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 23.000 games broadcasted (semi-)live, more than 13.600 inserted tournaments!
henk stoop

Post by henk stoop »

Piet Bouma wrote:
henk stoop wrote:
In Toernooibase stond het programma dat Mariska Bos namens de jeugdcommissie voor de groepen Heerhugowaard 1 en 2 had samengesteld, nadat gebleken was dat er een speler uit groep 1 wegviel.
Of er later dan nog weer een nieuw programma voor groep 2 (B) is samengesteld is mij niet duidelijk.

Zelf heb ik de indruk dat in groep 2 (B) het wedstrijdprogramma gevolgd is wat in het programmaboekje stond, terwijl er dus duidelijk later een nieuw programma is vastgesteld.
Maar dat zoekt jeugdcommissie en organisatie verder maar lekker uit.
De spelers en plaatselijke organisatie hebben alleen voor groep 1 een ander programma gehad, niet voor groep 2.
Piet Bouma wrote: Wel vraag ik me af Henk, dat jij dan zomaar zaken gaat veranderen in Toernooibase.
Dat is meer aan organisatie en KNDB. Of zit jij daar ook in :D .
Het lijkt me goed dat als een toernooi duidelijk anders verloopt dan volgens Toernooibase, dat dat zsm wordt aangepast in Toernooibase. Wie dat doet is denk ik niet relevant.
Maarten van Leenen
Real name: Maarten van Leenen

Post by Maarten van Leenen »

Ik ben blij dat Henk het alvast heeft aangepast. Wij vonden het een geslaagde dag en kijken uit naar de ontknoping van volgende week!

Voor meer foto's kijk hier: http://damclub-sna.nl/index.php/nieuwsl ... ve-finales
Post Reply