Op de turnbased site jijbent.nl worden elk jaar kampioenschappen gespeeld. Omdat het een gratis site is, zijn er veel spelers die een erg laag niveau hebben, maar na de eerste twee rondes zijn de zwakste spelers er uit, en leveren deze kampioenschappen nog best interessante partijen op.
Ik heb alle partijen van het kampioenschap van 2011 in Turbo Dambase ingevoerd, een groot deel ervan met analysevarianten van Flits, en enkele van m'n eigen partijen heb ik ook nog wat eigen varianten toegevoegd.
De bijna 1100 partijen zijn te downloaden via deze link.
De enige beslissing in de finale is (helaas) een duidelijk voorbeeld van het risico van turnbased sites, het na een avond uit nog even online gaan om een paar zetten te doen, zonder echt te weten waar je mee bezig bent, maar ik denk dat er voor de liefhebbers best nog wel wat leuks uit deze 1091 partijen te halen valt.

Verzameling partijen van jijbent.nl
- Wishmaster
- Real name: Pascal Stil
Verzameling partijen van jijbent.nl
everytime is a good time to take your time to have a good time
Re: Verzameling partijen van jijbent.nl
Hou er bij het naspelen van deze partijen wel rekening mee dat er een aantal mensen zijn op deze site die niet op eigen kracht spelen, maar met hulp van een willekeurig programma... 

- Wishmaster
- Real name: Pascal Stil
Re: Verzameling partijen van jijbent.nl
Er wordt geprobeerd dat tegen te gaan, en er zijn verschillende keren spelers betrapt en gestraft. Helemaal uitsluiten kun je het echter nooit met online spellen.
everytime is a good time to take your time to have a good time