Erg leeraam die computeranalyses.
Als menselijk waarnemer valt dit moment me op.
In Fryslân zouden wij hier kiezen voor het plan 13-9 met de gedachte: Dam helje.
Dat lijkt nogal probleemloos te winnen.
Georgiev komt met het uitermate diepzinnige 10-46? op de proppen .....................
13-9 wint helemaal niet probleemloos, Kosmos. Het wint zelfs helemaal niet. Zelfs niet in Fryslân.
Erg leeraam die computeranalyses.
Als menselijk waarnemer valt dit moment me op.
In Fryslân zouden wij hier kiezen voor het plan 13-9 met de gedachte: Dam helje.
Dat lijkt nogal probleemloos te winnen.
Georgiev komt met het uitermate diepzinnige 10-46? op de proppen .....................
13-9 wint helemaal niet probleemloos, Kosmos. Het wint zelfs helemaal niet. Zelfs niet in Fryslân.
Kosmos wrote:
Hmm, ondoorgrondelijke materie kortom. Geef mijn portie maar aan Fikkie.
Vind ik ook. Eindspel moeten we eigenlijk afschaffen. Streng verbieden zelfs. We dammen tot een stand met acht stukken op het bord en vragen dan Kingsrow naar de uitslag.
Kosmos wrote:
Hmm, ondoorgrondelijke materie kortom. Geef mijn portie maar aan Fikkie.
Vind ik ook. Eindspel moeten we eigenlijk afschaffen. Streng verbieden zelfs. We dammen tot een stand met acht stukken op het bord en vragen dan Kingsrow naar de uitslag.
Dan kun je steeds eerder ophouden met dammen, want over een paar jaar zijn er 10 stukken databases, en voor je het weet kun je al op de 40ste zet remise geven
Geweldige video. Vooral bij die problemen met de klok, hoe Wirny in de camera kijkt, je zou er haast bang van worden. En schitterende combinatie op het eind natuurlijk. Dammen als kijksport kan dus wel.
Geweldige video. Vooral bij die problemen met de klok, hoe Wirny in de camera kijkt, je zou er haast bang van worden. En schitterende combinatie op het eind natuurlijk. Dammen als kijksport kan dus wel.
Vooral schitterend omdat Georgiev had in 15 seconden al uitgerekend heeft (denk ik). Pff, wat een klasbak.