De eregroep is voorlopig vol. U kunt zich nog steeds voor de eregroep opgeven. In dat geval zal ik in onderling overleg met de speler(s) in kwestie gaan schuiven.
De promotiegroep daarentegen kan nog (heel) wat deelnemers gebruiken. Voor de wat sterkere pupillen/welpen en aspiranten/junioren met een speelsterkte onder de 900 is dit een mooie groep om ervaring in op te doen. Hierbij dus een oproep aan alle jeugdleiders om met een grote groep jeugd naar IJmuiden af te reizen .
Voor de promotiegroep ben ik nog op zoek naar huisdammers, jeugdleden en spelers met een rating t/m circa 900. Inschrijven voor de andere groepen is ook mogelijk, maar in dat geval zal ik eerst moeten peilen of andere deelnemers een groep lager willen spelen.
Deelnemers wordt verzocht om uiterlijk 10.00 uur aanwezig te zijn. Deelnemers die op dit tijdstip niet aanwezig zijn en de organisatie hiervan niet op de hoogte gebracht hebben verliezen het recht om mee te doen. In noodgevallen kan de toernooileiding tijdens de toernooidag op het volgende nummer worden bereikt: (0255) 510274.