steun damclub Lelystad door middel van twee simpele klikjes

mountain

Re: steun damclub Lelystad door middel van twee simpele klikjes

Post by mountain »

Het uit te keren bedrag is afhankelijk van het aantal in de winkel uitgebrachte stemmen. (iedere klant die iets koopt mag een muntje in een bak gooien van zijn of haar favoriete doel) Het kan dus zo zijn dat de nummer 5 de meeste muntjes heeft, maar die krijgt dan toch niks want er wordt er alleen gekeken naar de bakken van nummer 1 en 2 om te zien wie welk percentage krijgt)

Om in aanmerking te mogen komen voor een geldbedrag zullen we dus bij de 1e 2 in percentages op internet moeten eindigen. Tot nu toe gaat dat goed maar er is nog anderhalve maand te gaan natuurlijk !

Overigens kan iedere damclub dit zelf ook proberen in de volgende stemronde !
Alex

Post by Alex »

mountain wrote:Overigens kan iedere damclub dit zelf ook proberen in de volgende stemronde !
Dat zal dan wel volgend jaar zijn?
mountain

Post by mountain »

Inderdaad, dat denk ik wel Alex, volgend jaar nieuwe kansen... Maar wij gaan op dit moment goed, ik denk mede dankzij de stemmen van de forum leden !
mountain

Post by mountain »

Inmiddels zijn we bijna op de helft van de looptijd van deze actie. Damclub Lelystad heeft een grote achterstand op de nummer 1 en een krappe voorsprong op de nummer 2. Mag ik diegenen die niet dagelijks stemmen verzoeken weer een rondje te doen ?
Alvast hartelijk dank, met een beetje mazzel komen we dan weer boven de 30 % voor een tijdje...
krammertje
Real name: Mark Hees

Post by krammertje »

meld me elke dag aan met mijn 3 e-mails. Zal van het weekend eens kijken of ik wat meer email adressen aan kan maken. :-)
Jelmer Martens

Post by Jelmer Martens »

mountain wrote:Damclub Lelystad heeft een grote achterstand op de nummer 1 en een krappe voorsprong op de nummer 2.
Nr 1 loopt steeds verder uit (54%), maar Lelystad staat met 28% stevig op de 2e plek (nr 3 15%). Ik stem nog steeds elke dag 2x.
mountain

Post by mountain »

Mag ik iedereen die niet dagelijks stemt oproepen om weer een stemronde te doen ? We liggen aardig op koers voor de 2e plaats maar ik zou graag zien dat we rond die 30% van de stemmen gaan eindigen (ach een mens moet toch iets hebben om te wensen?)
De dagelijkse stemmers (en dat zijn er aardig wat heb ik begrepen) wil ik vragen om nog 28 dagen door te gaan, jullie zullen inmiddels al wel gemerkt hebben dat de controle mail niet meer ingevuld hoeft te worden, nog makkelijker geworden dus....
Bedankt weer !
Jelmer Martens

Post by Jelmer Martens »

mountain wrote:... We liggen aardig op koers voor de 2e plaats maar ik zou graag zien dat we rond die 30% van de stemmen gaan eindigen weer !
Vandaag voor het eerst op 30% gekomen, vanaf 28/29%. Een mooie mijlpaal!
mountain

Post by mountain »

Het gaat nog volgens wens, met nog een kleine 2 weken stemmen te gaan liggen we aardig voor op de nummer 3 en lopen zelfs een heel klein beetje in op nummer 1.
Mag ik iedereen verzoeken nog even vol te houden met het iedere dag stemmen ?
Tegen de tijd dat bekend is wat deze actie al dan niet opgeleverd heeft voor de club laat ik het uiteraard ook weten !
mountain

Post by mountain »

Allen
de website van stichting specsavers steunt is (tijdelijk) down, zodra de website weer in de lucht is zal ik hier melding maken, zodat we de laatste paar dagen nog even flink stemmen kunnen verzamelen. laten we hopen dat de percentages niet verloren zijn gegaan :D
mountain

Post by mountain »

Stemmen is weer mogelijk dus nog even volhouden, we naderen de 31%.
Als iedereen zijn of haar best blijft doen gaan we het zeker redden !
mountain

Post by mountain »

Vandaag is de laatste dag dat er gestemd kan worden voor deze stemronde.
Mede dankzij de steun van de volgers van het damforum en andere niet Lelystadse dammers gaan we de 2e plaats binnen halen en kunnen we meedoen met de spaarronde van deze actie. Zodra het geldbedrag bekend is zal ik dat hier meedelen maar dit kan nog wel even duren !
In ieder geval dank aan iedereen die meegeholpen heeft om dit te bereiken, voor een club als Lelystad heel belangrijk !
Wellicht kan ik ook gelijk een actie starten om de club in de 1e klasse aan punten te helpen het komend seizoen ? :lol:
mountain

Post by mountain »

Antwoord van de Stichting specsavers steunt : "Nogmaals hartelijk dank voor de aanmelding van Damclub Lelystad bij Stichting Specsavers Steunt. De stemronde voor de spaarperiode 2012 - 2013 is ten einde en Damclub Lelystad behoort tot de top-2 van de Specsavers-winkel in uw regio. Gefeliciteerd!

Vanaf september gaan alle Specsavers-winkels 205 doelen één jaar lang steunen. Voor elk verkocht hoortoestel of verkochte bril wordt een bedrag gedoneerd aan Stichting Specsavers Steunt. In september/oktober 2013 wordt de opbrengst per winkel verdeeld onder de twee doelen. Het geld wordt tegen die tijd automatisch aan u overgemaakt. Het is helaas niet mogelijk om tussentijds donaties te doen.

In de loop van het jaar versturen wij regelmatig persberichten naar de lokale media om aandacht te vragen voor het goede werk van uw doel en de steun van de Specsavers-winkel*. Tussentijdse acties worden door de winkel met u gecommuniceerd.

Het contact tussen Stichting Specsavers Steunt en uw doel verloopt via de betreffende Specsavers-winkel. Heeft u vragen of wellicht ideeën die u wilt delen, dan kunt u contact opnemen met de winkeleigenaar."

Kortom pas volgend jaar oktober kan ik antwoord geven welk bedrag dit op gaat leveren.
De klokken zullen we dus tijdelijk uit eigen zak moeten betalen (zullen voorgeschoten moeten worden door wie of wat dan ook) maar in ieder geval weten we dat we er iets voor krijgen !
Post Reply