Ik schuif discussie naar een aparte topic...
Dan gaan er vier potentiële geslaagde mediaspektakels aan de damwereld voorbij. Liever het record steeds met één partij verbeteren. A la Boebka.Harm Wiersma wrote:Ondertussen heeft zich wel een andere grootmeester gemeld die het record met liefst vijf partijen meer wil verbeteren
Waarom worden man en paard niet genoemd?Eric van Dusseldorp wrote:Dan gaan er vier potentiële geslaagde mediaspektakels aan de damwereld voorbij. Liever het record steeds met één partij verbeteren. A la Boebka.Harm Wiersma wrote:Ondertussen heeft zich wel een andere grootmeester gemeld die het record met liefst vijf partijen meer wil verbeteren
Omdat men eerst de onderhandelingen wil afronden? Het moet haast wel Schwarzman zijn. Georgiev heeft er naar verluidt geen zin in en voordat Tsjizjov zoiets doet vanuit China zal er héél veel geld op tafel moeten komen.Kosmos wrote:Waarom worden man en paard niet genoemd?Eric van Dusseldorp wrote:Dan gaan er vier potentiële geslaagde mediaspektakels aan de damwereld voorbij. Liever het record steeds met één partij verbeteren. A la Boebka.Harm Wiersma wrote:Ondertussen heeft zich wel een andere grootmeester gemeld die het record met liefst vijf partijen meer wil verbeteren
Heel raar idee misschien, maar Wiersma zelf wellicht?Hanco Elenbaas wrote:Omdat men eerst de onderhandelingen wil afronden? Het moet haast wel Schwarzman zijn. Georgiev heeft er naar verluidt geen zin in en voordat Tsjizjov zoiets doet vanuit China zal er héél veel geld op tafel moeten komen.Maar Ron Heusdens schijnt er ook toe in staat te zijn...
Harm heeft rond 1998 een heel zwaar ongeluk gehad Menno. Ik denk niet dat hij hier fysiek nog toe in staat is. Bovendien zou hij het record niet gelijk naar 35 tillen. Dat lijkt me meer iets voor Schwarzman. Mits Siep Buurke of Cor Kuijstermans de ijskast goed vult.MenO wrote:Heel raar idee misschien, maar Wiersma zelf wellicht?Hanco Elenbaas wrote:Omdat men eerst de onderhandelingen wil afronden? Het moet haast wel Schwarzman zijn. Georgiev heeft er naar verluidt geen zin in en voordat Tsjizjov zoiets doet vanuit China zal er héél veel geld op tafel moeten komen.Maar Ron Heusdens schijnt er ook toe in staat te zijn...
Niet zo'n raar idee. Harm heeft me ooit wel eens toevertrouwd dat hij iets dergelijks ook kan.MenO wrote:Heel raar idee misschien, maar Wiersma zelf wellicht?Hanco Elenbaas wrote:Omdat men eerst de onderhandelingen wil afronden? Het moet haast wel Schwarzman zijn. Georgiev heeft er naar verluidt geen zin in en voordat Tsjizjov zoiets doet vanuit China zal er héél veel geld op tafel moeten komen.Maar Ron Heusdens schijnt er ook toe in staat te zijn...
Ik herinner me zijn deelname aan het WK blind (had hij dat zelf niet georganiseerd?) en de blunder van Ron Heusdens tegen hem in de 34-30 opening.Eric van Dusseldorp wrote:Niet zo'n raar idee. Harm heeft me ooit wel eens toevertrouwd dat hij iets dergelijks ook kan.MenO wrote:Heel raar idee misschien, maar Wiersma zelf wellicht?Hanco Elenbaas wrote:Omdat men eerst de onderhandelingen wil afronden? Het moet haast wel Schwarzman zijn. Georgiev heeft er naar verluidt geen zin in en voordat Tsjizjov zoiets doet vanuit China zal er héél veel geld op tafel moeten komen.Maar Ron Heusdens schijnt er ook toe in staat te zijn...
Precies!MenO wrote:....
Maar het was vooral de manier waarop Wiersma dit schreef die mij doet vermoeden dat hij er zelf bij betrokken is... Die geheimzinnige derde-persoons-vorm gebruikt hij wel vaker als het om hemzelf gaat.
Inderdaad. Laten we met spanning afwachten.mikkeltje wrote:Precies!MenO wrote:....
Maar het was vooral de manier waarop Wiersma dit schreef die mij doet vermoeden dat hij er zelf bij betrokken is... Die geheimzinnige derde-persoons-vorm gebruikt hij wel vaker als het om hemzelf gaat.